אוסקר גלוך השלים 90 דקות בניצחון זלצבורג, שער נפסל לשון וייסמן

play
שוב על הספסל. גלוך | אתר רשמי, רד בול זלצבורג
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 16.2 05:20

הקשר הצעיר פתח לראשונה ב-1:3 על טירול וקבוצתו עם יתרון שש נקודות בפסגה האוסטרית. חלוץ גרנאדה נותר מאוכזב ב-1:1 אצל ווסקה. בכורה לליידנר במדי אוסטריה וינה

(גודל טקסט)

אחרי שתי הופעות כמחליף, אוסקר גלוך פתח היום (ראשון) בפעם הראשונה בהרכב רד בול זלצבורג, שניצחה בחוץ 1:3 את טירול במסגרת המחזור ה-18 בליגה האוסטרית. קשר הרכש ממכבי תל אביב הוצב מאחורי שני החלוצים ג'וניור אדאמו וסקו קויטה, והשלים 90 דקות. קבוצתו עלתה ליתרון בדקה ה-45 הודות לשער עצמי של קופי שולץ, בנימין ששקו המחליף כבש מקרוב את השני בדקה ה-56 ומחליף נוסף, קארים קונאטה בן ה-18, עלה להופעת בכורה ונגח את השלישי חמש דקות לסיום. המארחת צימקה בתוספת הזמן.

היתרון של זלצבורג בפסגת הליגה האוסטרית עומד כעת שוב על שש נקודות. את הפסדה היחיד העונה ספגה במשחק חוץ, כשפרט לכך יש לה שמונה ניצחונות כאורחת. בחמישי יבקרו גלוך וחבריו באולימפיקו ברומא, שם יתארחו אצל הג'אלורוסי עם יתרון 0:1 מהמשחק הראשון בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית.

* עוד באוסטריה: דורון ליידנר ערך בכורה במדי אוסטריה וינה, כשנכנס כמחליף בהפסד 1:0 בחוץ לאוסטריה לוסטנאו. המגן נכנס בדקה ה-73 ושיחק שש דקות לצד מתן בלטקסה, שפתח בהרכב והוחלף בדקה ה-79.

אוסקר גלוך, שחקן רד בול זלצבורג
משחק מלא ראשון. אוסקר גלוך | אתר רשמי, רד בול זלצבורג

* שון וייסמן שיחק 89 דקות ב-1:1 של גרנאדה בחוץ מול ווסקה בליגה השנייה בספרד. החלוץ הישראלי חשב שהכריע את המשחק בדקה ה-67, אבל השער שלו נפסל בסיוע ה-VAR בטענה לנבדל. גרנאדה נעצרה אחרי ארבעה ניצחנות רצופים והיא במקום החמישי בטבלה, מרחק חמש נקודות מהפסגה.

* ביברס נאתכו פתח בהרכב פרטיזן בלגרד והוחלף בדקה ה-77 בניצחון החוץ 1:2 על ספרטק סובוטיצה. מלך השערים ריקרדו גומש כבש צמד והקטין את הפער מהכוכב האדום בלגרד ל-11 נקודות, אחרי התבוסה הביתית המדהימה 4:0 למלדוסט במחזור הקודם.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט ושיחק 74 דקות, כשקבוצתו איבדה יתרון בחוץ מול קורטרייק, אבל הצליחה להשוות ל-2:2 בדקה ה-84 והתקדמה קלות למקום התשיעי בליגה הבלגית.

* ג'וזף גנדה שיחק 35 דקות כמחליף בתבוסה הביתית של זנדהאוזן 3:0 לקרלסרוהה בליגה השנייה בגרמניה. קבוצתו במקום האחרון אחרי 21 מחזורים, עם נקודה פחות מהמקום ה-16 שמוליך למבחנים.

* מקסים פלקושצ'נקו שיחק שש דקות כמחליף בהפסד של הונבד 3:2 לדברצן. הקשר נכנס בדקה ה-84 ושתי דקות לאחר מכן השלימה האורחת את המהפך שלה וחגגה ניצחון. הונבד מתחת לקו האדום בליגה ההונגרית, מרחק שלוש דקות מחוף מבטחים.

* א.א.ק לרנקה, ללא עומרי אלטמן הפצוע, הפסידה 2:1 בלימסול לא.א.ל, אבל שמרה על פסגת הליגה הקפריסאית עם יתרון נקודה על פני אפואל ניקוסיה שסיימה רק ב-1:1 מול דוקסה.

* דני גרופר ישב על הספסל של לודוגורץ ולא שותף ב-1:2 הביתי על סלביה סופיה. נונאטו הברזילאי חגג שער בכורה והכריע בתוספת הזמן, כשאלופת בולגריה צימקה את הפער מהמוליכה צסק"א סופיה בחזרה לנקודה אחת.