תאי בריבו כבש בפנדל, עוד בישול ללידור כהן

play
תאי בריבו, שחקן וולפסברגר | אימג'בנק GettyImages, SVEIN OVE EKORNESVAG/NTB/AFP
ליגת העל לנשים בכדורסל תקבל תוספת של 8 מיליון שקלים 05:27

החלוץ חגג את ה-12 שלו העונה, אבל וולפסברגר הפסידה 2:1 להארבטרג. חלוץ קון קאן הכין את הראשון ב-2:2 מול צ'ונבורי. ניצחון לווייסמן, תבוסה ללביא

(גודל טקסט)

* תאי בריבו כבש הערב (שבת) את שערו ה-12 העונה בליגה האוסטרית ושיפר את מאזנו מהעונה שעברה. חלוץ נבחרת ישראל דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-33 והשווה עבור וולפסברגר ל-1:1 מול הארטברג, אבל המארחת ניצחה בסופו של דבר 1:2. בריבו נמצא מרחק שער אחד ממלך שערי הליגה, מרקוס פינק מאוסטריה קלגנפורט.

* גמבה אוסקה ונטע לביא קיוו לרשום הבוקר (שבת) ניצחון ליגה ראשון אחרי שפתחו את העונה החדשה ביפן עם שתי תוצאות תיקו, אך במקום זאת חזרו מקובה עם הפסד ראשון ותבוסה קשה – 4:0 בידי ויסל קובה המקומית. הקשר פתח בפעם השנייה ברציפות וראה איך כבר אחרי שלוש דקות היריבה עולה לתרון משער של יויה אוסקו. שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה הצטרף לחגיגה המגן הימני גוטוקו סאקאי, ובדקה ה-66 יושינורי מוטו קבע 0:3. לביא הוחלף בדקה ה-74, רגע אחרי שסאקאי השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום. אחרי שלושה מחזורים ויסל קובה מוליכה את הטבלה עם מאזן מושלם של תשע נקודות, גמבה אוסקה במקום ה-15 עם שתי נקודות בלבד.

שחקן גמבה אוסקה נטע לביא
גמבה אוסקה עדיין ללא ניצחון. לביא | אתר רשמי, גמבה אוסקה

* שון וייסמן פתח בהרכב גרנאדה והוחלף בדקה ה-59 כאשר קבוצתו פיגרה 1:0 מול בורגוס. מחליפו חורחה מולינה בן ה-40 שינה את התמונה עם צמד ובישול למירטו אוזוני, וגרנאדה ניצחה 1:3 בחוץ כדי להתקדם למקום השלישי בליגת המשנה בספרד.

* לידור כהן ממשיך לספק מספרים בליגה התאילנדית והפעם בישל את השער הראשון של קון קאן ב-2:2 בחוץ מול צ'ונבורי. הישראלי הכין בדקה ה-21 לאיבסון, אחרי שבישל לו צמד וגם כבש במחזור הקודם, והשלים 90 דקות במשחק מול המדורגת שלישית. קבוצתו במקום ה-11.

* דורון ליידנר שיחק מחצית כמחליף וסייע לאוסטריה וינה להשלים מהפך בניצחון החוץ 1:3 על ריד. מתן בלטקסה לא שותף וקבוצתם התקדמה לפחות זמנית למקום החמישי בליגה האוסטרית.

* אושר דוידה עלה בדקה ה-89 מהספסל של סטנדרד ליאז', שניצחה את וסטרלו 0:2 במסגרת המחזור ה-28 בליגה הבלגית.

* עומרי אלטמן חזר למגרשים אחרי כחמישה שבועות בהם נעדר בגלל פציעה, ושיחק שתי דקות כמחליף ב-1:3 של א.א.ק לרנקה על פראלימני, אצלה עומר קורסיה נותר על הספסל. א.א.ק לפחות זמנית שוב בפסגת הליגה הקפריסאית.

* ג'וזף גנדה פתח בהרכב זנדהאוזן, אבל נפצע בדקה ה-32 והוחלף. קבוצתו סיימה ב-1:1 מול הולשטיין קיל ונחלצה מהמקום האחרון בליגה הגרמנית השנייה, כשהיא קטעה רצף של ארבעה הפסדים.

* רועי הרמן ישב על הספסל של בוטב פלובדיב ולא שותף בניצחון החוץ 1:2 על צ'רנו מורה ורנה. קבוצתו במקום ה-10 בליגה הבולגרית.