אוסקר גלוך עם בישול שני רצוף, ביברס נאתכו עם שער 12 בליגה

play
שחקני רד בול זלצבורג חוגגים, אוסקר גלוך במרכז | GettyImages, Guenther Iby
תקציר: כל שערי השבת במחזור ה-27 בליגה האנגלית, 11.3 02:05

קשר זלצבורג הכין לקויטה ב-0:2 על לאסק לינץ, קשר פרטיזן נכנס כמחליף והשווה שיא קריירה ב-0:3 על מלדוסט לוצ'אני. לביא גרם לפנדל בדקה ה-94 שעלה לגמבה אוסקה בהפסד

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך בישל במשחק שני ברציפות במדי רד בול זלצבורג, שגברה בחוץ 0:2 על לאסק לינץ במחזור ה-21 בליגה האוסטרית. הקשר הישראלי פתח בהרכב של האלופה ובדקה ה-54 החזיר מסירה בין רגליו של שחקן הגנה מקומי לסקו קויטה שהעניק לזלצבורג יתרון מול השלישית בטבלה. גלוך, שאיים פעם אחת על השער ויצר ארבעה מצבי הבקעה (יותר מכל שחקן אחר על המגרש), הוחלף יחד עם קויטה בדקה ה-71 וכעבור דקה ניקולאס זייבאלד הבקיע את השני. זלצבורג עם רצף של שמונה ניצחונות ליגה ופער תשע בפסגה.

* ביברס נאתכו נכנס כמחליף בדקה ה-68 והתכבד בשער השלישי של פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:3 את מלדוסט לוצ'אני בחוץ. קפטן נבחרת ישראל מצא את הרשת בדקה האחרונה, אחרי שנמניה יוביץ' להטט ברחבה והשאיר לו לכבוש מול שער חשוף, ובכך השווה את שיא הקריירה שלו עם 12 שערי ליגה (כמו לפני שנתיים בפרטיזן וכמו ב-2014/15 במדי צסק"א מוסקבה). הקשר בן ה-35 מדורג שלישי בין כובשי הליגה כשלפניו רק חברו לקבוצה ריקרדו גומש וכן אלכסנדר קטאי מהכוכב האדום (13 כל אחד) ובנוסף תרם גם שבעה בישולים (מקום רביעי בליגה). פרטיזן מדורגת שנייה ומפגרת עדיין ב-18 נקודות אחרי הכוכב האדום.

שחקני רד בול זלצבורג חוגגים, אוסקר גלוך מימין
מרגיש יותר ויותר בנוח. אוסקר גלוך, מימין | אימג'בנק GettyImages, Guenther Iby

* שון וייסמן נכנס בדקה ה-54 והיה שותף לדרמה גדולה, כאשר גרנאדה חילצה 2:2 ביתי מול פונפרדינה. מירטו אוזוני כבש בפנדל (70) והאורחת הפכה עם צמד מהיר (78 ו-80) לפני שאלברטו פראה איזן בכדור חופשי בדקה השישית של תוספת הזמן. גרנאדה במקום הרביעי בליגת המשנה בספרד, מרחק שלוש נקודות מלאס פלמאס השנייה וארבע מהמוליכה אייבר.

* דורון ליידנר פתח לראשונה בהרכב אוסטריה וינה והשלים 90 דקות בהפסד 3:1 בחוץ לשטורם גראץ. מתן בלטקסה נותר על הספסל של המפסידה שניצבת עדיין במקום השישי שמוליך לפלייאוף העליון באוסטריה.

* תאי בריבו שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של וולפסברגר 1:0 לאוסטריה לוסטנאו. קבוצתו שיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-22, ספגה בדקה ה-64 ונותרה במקום התשיעי, כשהיא תשחק בפלייאוף התחתון בכל מקרה.

* נטע לביא ממשיך לחוות קשיים בקבוצתו החדשה, גמבה אוסקה. היום (ראשון) הקשר הישראלי הביא ממש במו רגליו להפסד ביתי 2:1 מול הירושימה, כאשר עבירה שלו ברחבה העניקה ליריבה פנדל בתוספת הזמן, והאורחת ניצלה זאת כדי לצאת עם שלוש הנקודות. אקס מכבי חיפה סיים את המשחק גם עם כרטיס צהוב. זהו ההפסד השני ברציפות של גמבה אוסקה, שבארבעת המחזורים מאז נפתחה העונה בליגה היפנית עדיין לא צברה ניצחון, ונמצאת מתחת לקו האדום עם שתי נקודות בלבד.

* ליאור רפאלוב שיחק 15 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של אנדרלכט 0:2 על סרקל ברוז'. איסלם סלימאני האלג'יראי כבש פעמיים (9 ו-85) והציב את אנדרלכט במקום התשיעי, רק נקודה פחות מסרקל השמינית שמחזיקה בכרטיס האחרון לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג בבלגיה.

צפו בשער של ביברס נאתכו

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס ולא הצליח למנוע הפסד 1:0 לפאוק סלוניקי במחזור ה-26 והאחרון של העונה הסדירה בליגה היוונית. וולוס סיימה שישית ושתי הקבוצות תיפגשנה שוב בפלייאוף העליון.

* קני סייף השלים 90 דקות בניצחונה של נפטצ'י באקו 0:1 בחוץ על שמאחי והיא במקום השלישי בליגה האזרית, בפיגור ארבע נקודות מהשנייה סבאח באקו ו-13 מהמוליכה קרבאח. עטאא ג'אבר נעדר בגלל פציעה.

* דני גרופר שיחק 10 דקות כמחליף בניצחונה הדרמטי של לודוגורץ 2:3 על צ'רנו מורה ורנה. קיריל דספודוב כיכב עם שלושער, כולל שער ניצחון בדקה הראשונה של תוספת הזמן. הפער מהמוליכה הבולגרית צסק"א סופיה צומק זמנית לנקודה.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד ב-1:2 הביתי על וולנדאם. הקבוצה מרוטרדם בפסגת הליגה ההולנדית עם יתרון של שלוש נקודות על פני אייאקס, חמש על אלקמאר ושש על פ.ס.וו איינדהובן שניצחו גם הן במחזור ה-25.

* אושר דוידה נותר על הספסל של סטנדרד ליאז', שהפסידה בחוץ 2:0 לקלאב ברוז' ופספסה הזדמנות לחלוף על פניה ולהתקדם למקום הרביעי בליגה הבלגית. ליאז' במקום השישי שמוביל לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.