ליידנר ניצח דרבי ראשון בקריירה: "כבשתי בזכות החברים"

המגן, שהתאקלם יפה באוסטריה וינה, סיפר אחרי שכיכב נגד ראפיד: "זו הרגשה נהדרת לכבוש. אין לי דבר רע לומר על אולימפיאקוס. גם בישראל יש אווירה בדרבי, רק שתמיד זורקים אבוקות"

(גודל טקסט)

דורון ליידנר סוף סוף מתחיל להיכנס לעניינים באוסטריה וינה, אליה הושאל בחלון ההעברות של החורף אחרי חצי עונה בה לא שיחק באולימפיאקוס. אתמול (ראשון) המגן השמאלי היה חתום על הניצחון 0:2 בדרבי נגד ראפיד, כשבישל להאריס טבאקוביץ' (40) את השער הראשון וכבש במו רגליו את השני (53). "זה הניצחון הראשון שלי בדרבי", הודה בפני התקשורת האוסטרית, שם הזכירו כי בדרבי של תל אביב הוא שיחק שמונה פעמים ולא הצליח לגבור על מכבי עם הפועל.

ליידנר רץ ליציע כדי לחגוג את שער הבכורה שלו באוסטריה וינה, אך מי שחיכו לו בזרועות פתוחות שם לא היו אוהדים רגילים: "אלה חברי ילדות שלי. הם הגיעו מישראל במיוחד לכבוד הדרבי. אם אגיד שכבשתי רק בזכות הכוח שהם נתנו לי, אף אחד לא יאמין לי. אבל זאת הסיבה".

שחקן נבחרת ישראל, שכבש בסך הכל את שערו השני בקריירה, הוסיף: "זו תמיד הרגשה נהדרת לכבוש, עבר הרבה זמן מאז השער הקודם שלי. אני מקווה להבקיע עוד כמה".

אוהדי הפועל תל אביב עם אבוקות
אוהדי הפועל תל אביב עם אבוקות | אריאל שלום

על ההתאקלמות שלו באוסטריה אמר: "הרגשתי כאן בנוח מהיום הראשון. כולם קיבלו אותי בחום, מרגיש בבית. אבל אין לי שום דבר רע לומר על אולימפיאקוס, פשוט המאמן שם החליט לתת לשחקנים אחרים לשחק".

לגבי החוויות הקודמות שלו במשחקי דרבי, אמר ליידנר: "שיחקתי דרבים בישראל אבל אף פעם לא ניצחתי. האווירה דומה, רק שבישראל תמיד זורקים אבוקות למגרש. באתונה האווירה משוגעת בכל משחק, לא רק בדרבי. הערב היה בלתי ייאמן. האנרגיה באצטדיון הייתה מדהימה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי