דורון ליידנר סובל מקרעים ברצועות הקרסול וכנראה גמר את העונה

play
נפגע מתיקול מסוכן. דורון ליידנר מול עמאר דדיץ' | אימג'בנק GettyImages, Franz Kirchmayr
סולומון לא הושיע: הפסד מתסכל לפולהאם נגד ווסטהאם 05:55

מגן אוסטריה וינה נפצע נגד זלצבורג. למרות שבהתחלה בסביבתו היו אופטימיים, הבדיקה הראתה שייעדר לפחות שישה שבועות

(גודל טקסט)

למרות האופטימיות הבוקר (שני) אצל דורון ליידנר ובסביבתו, תוצאות בדיקת ה-MRI שעבר אמש הגיעו בשעה האחרונה לאוסטריה וינה ומהן עולה כי השחקן סובל מכמה מוקדים ובהם קרעים ברצועת הקרסול. על פי הערכה ראשונה מדובר בהיעדרות של כשישה שבועות לפחות. המשמעות היא שליידנר סיים קרוב לוודאי את העונה וייכנס להליך של שיקום וטיפולים על מנת לעמוד לרשות נבחרת ישראל במשחקיה מול בלארוס ואנדורה באמצע חודש יוני.

המגן השמאלי של אוסטריה וינה נפצע אתמול (ראשון) ב"דרבי הישראלי" מול אוסקר גלוך ורד בול זלצבורג (3:3) וכתוצאה מכך הוחלף ונראה סובל מאוד. מאוחר יותר הוא הרגיש יותר טוב והיה אופטימי אחרי שהצליח לדרוך על הרגל למרות הכאבים. ההערכה אמש הייתה שלא מדובר בשבר או בקרע של הרצועות, אבל היום הגיעו התוצאות הכה מאכזבות.

דורון ליידנר שחקן אוסטריה וינה לפני עמאר דדיץ' שחקן רד בול זלצבורג
נפצע דווקא בתקופה הכי טובה שלו העונה. ליידנר | GettyImages, Franz Kirchmayr

ליידנר נפצע דווקא בתקופה הכי טובה שלו העונה. עוד בטרם הגיע למשחקי הנבחרת, כבש שער במדי אוסטריה וינה בדרבי נגד ראפיד וינה וגם במשחק מול קוסובו היה מהבולטים בנבחרת. במשחק אגב הפתיעה אתמול אוסטריה וינה את רד בול וכפתה עליה משחק קשה שהסתיים בתיקו. במועדון מהבירה האוסטרית מרגישים הבוקר מקופחים אחרי החלטות השיפוט שלא היטיבו איתם.