"השחרור של קליימן מקבוצתו היה צעד צבוע. מעריך שהוא לא יורשע"

play
בוריס קליימן | קובי אליהו
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.4 04:51

עו"ד יווני ידוע התראיין במולדתו: "הדברים תלויים בבדיקות ה-DNA, אבל ממה שאני מתרשם כרגע - לקליימן יש קו הגנה חזק"

(גודל טקסט)

אלכסיס קוגיאס, עורך דין יווני מוכר, התראיין לתקשורת במולדתו והוא צופה שבוריס קליימן לא יורשע בשום סעיף של פגיעה בנערה הבלגית שטענה שהוא תקף אותה מינית.

קוגיאס בן ה-72 משמש כעורך דין, אבל בעבר הרחוק היה כדורגלן ומאוחר יותר שימש כנשיא א.א.ק אתונה ונשא תפקידים ניהוליים בקבוצות נוספות. בריאיון הוא מתח ביקורת על וולוס, שמיהרה לשחרר את קליימן.

קוגיאס אמר: "אני רואה בשחרור המיידי של קליימן צעד קל דעת וצבוע. ואני מצטער לומר, אבל וולוס תשלם על זה. הוא יקבל את הכסף שמגיע לו, ולא רק את מה שהמועדון עדיין לא שילם – אלא את השכר עד תום חוזהו בקיץ. אם זה לא יקרה, הוא יוכל להגיש תביעה בפיפ"א ו-וולוס תסתכן בעונש. אני מאמין שהוא יוכל לתבוע לא רק את השכר שלו, אלא גם פיצוי".

עורך הדין היווני הוסיף על הרשמים שלו מהתיק: "העבירות שיוחסו לקליימן גוררות עונש מאסר של 5-15 למי שמורשע בהן. זו תקופה משמעותית, אבל לדעתי הראיות יסייעו לו והוא לא יורשע. כמובן שהדברים תלויים מאוד בבדיוקת ה-DNA, אבל כשאני בוחן את התיק ממה שקראתי ושמעתי, אני חושב שלקליימן יש קו הגנה חזק".

שוער בית"ר ירושלים בוריס קליימן
מכחיש את החשדות. בוריס קליימן | קובי אליהו

"חברי המתלוננת ניסו לדקור את קליימן, היא באה לספק להם אליבי"
בוריס קליימן שוחרר בתנאים מגבילים: "מאמין שלא יוגש כתב אישום"
"מה שקורה סביב בוריס הוא קרקס, הרשיעו אותו בלי לברר את העובדות"
סנגורו של בוריס קליימן שעצור ביוון: "מישהו רוצה להפליל אותו"

בפוסט שפרסם ביום חמישי האחרון, כתב השוער בהתייחסות ראשונה למקרה: "ההאשמות נגדי שקריות וחסרות יסוד. שיתפתי פעולה באופן מלא עם הרשויות ביוון ואני בטוח שהעבודה שלהן תוציא את האמת לאור. אני מבקש מהתקשורת להיות זהירה בדיווחים שלה, להימנע מפגיעה נוספת במוניטין שלי ומהגדלת הכאב שנגרם לילדיי ולאשתי האהובה והתומכת. בכל חיי ככדורגלן מקצועני, בן, אב ובעל, כיבדתי כל אדם ובעיקר נשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי