גדי קינדה חזר לשחק אחרי יותר משנה: "התרגשתי, כמה חיכיתי לזה"

play
שחקן ספורטינג קנזס סיטי גדי קינדה | GettyImages, Fernando Leon/ISI Photos
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 24.4 07:37

קשר ספורטינג קנזס סיטי סיפר על התחושות אחרי משחק החזרה: "עברתי רגעים קשים, בעיקר מבחינה מנטלית. אצטרך להיות חכם יותר"

(גודל טקסט)

גדי קינדה חזר למגרשים לפנות בוקר, אחרי ניתוח ברך ויותר משנה ללא כדורגל. קשרה הישראלי של ספורטינג קנזס סיטי פתח בהרכב שיחק 31 דקות, כחלק מבניית כושר המשחק שלו, בניצחון הביתי 0:3 על טולסה במסגרת הגביע בארה"ב.

למעשה, קינדה בן ה-29 נעדר מהמגרשים במשך 514 ימים ועל הקאמבק אמר: "הרגשתי טוב, ממש טוב. התרגשתי, אני שמח לחזור. עבר הרבה זמן ועבדתי מאוד קשה. חיכיתי לרגע הזה זמן רב, כך שהתחושה טובה. אני מרגיש שאני זקוק לעוד קצת כושר משחק ועוד אימונים, אבל אני שמח לחזור ושמח שזכיתי לקבל דקות. אני רק רוצה להמשיך".

קינדה התייחס לפציעה והודה: "אני עדיין חושב על זה, זה תמיד שם כי התחושה היא לא כמו לפני כן. אבל אני שמח מהמצב שלי כרגע, אני צריך להיות חכם יותר ולנהל נכון את הזמן והדקות. זה יחזור. אני מרגיש חזק מאוד עכשיו, בריא מאוד. אני עוד לא ב-100 אחוז, אבל אגיע לשם. חלמתי על החזרה הזו, עברתי רגעים קשים בעיקר מבחינה מנטלית. זה לא קל. מעולם לא הייתי כל כך הרבה זמן בחוץ וקשה לשבת בצד כשהקבוצה לא מנצחת, אבל אני מקווה שמהניצחון הזה נצבור ביטחון כי יש לנו קבוצה טובה מאוד".

המאמן פיטר ורמס התייחס לחזרתו של קינדה: "אפשר היה לראות שהוא מעניק משהו אחר לקבוצה. הוא עושה את זה גם באימונים, אבל שוב, הוא צריך לשחק. ברור שמשחק ליגה יהיה אחר לגמרי מבחינת הקצב, אז אנחנו צריכים למצוא עבורו את הדקות. החלטנו שהוא יפתח כי אין לדעת איך יתפתח משחק גביע ובמחצית השנייה אי אפשר לשלוט על הדקות. העדפתי שיתחיל בהרכב ואז אוכל להוציא אותו, זו התבררה כהחלטה הנכונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי