29 דקות לגלוך בניצחון זלצבורג, ליידנר חזר מפציעה וחגג בדרבי

הקשר שוב שותף כמחליף, המוליכה ניצחה 0:1 בלינץ ושמרה על פער שלוש נקודות בפסגה. מגן אוסטריה וינה חזר אחרי כחודש וחצי והשלים 90 דקות ב-1:3 בדרבי מול ראפיד. תבוסה לדסה ודינמו, יוקאנוביץ' פוטר

(גודל טקסט)

בזמן שהנבחרת עד גיל 20 טסה בלעדיו לארגנטינה לקראת המונדיאליטו, אוסקר גלוך שיחק היום (ראשון) 29 דקות כמחליף בניצחונה החשוב של רד בול זלצבורג 0:1 בחוץ על לאסק לינץ. הקשר הישראלי נכנס בדקה ה-61 ואחרי שלוש דקות ראה את בנימין ששקו מכריע את המשחק ושומר על יתרון שלוש הנקודות בפסגה. שטורם גראץ המדורגת שנייה הביסה במקביל 1:4 את אוסטריה קלגנפורט, כשבשבוע הבא היא תגיע למשחק העונה בזלצבורג ולאחר מכן יישארו רק עוד שני מחזורים בפלייאוף העליון באוסטריה. המשמעות: ניצחון במחזור הבא יבטיח לזלצבורג אליפות עשירית ברציפות ו-23 בהיסטוריה.

* דורון ליידנר חזר אחרי כחודש וחצי ופתח בניצחונה הביתי של אוסטריה וינה 1:3 בדרבי על ראפיד. כזכור, המגן נפצע ב-3:3 מול זלצבורג בתחילת אפריל וכעת השלים את הקאמבק עם 90 דקות מול היריבה נגדה כבש ובישל ב-0:2 הביתי לפני כחודשיים. האריס טבאקוביץ' כיכב עם שלושער, מתן בלטקסה לא נכלל בסגל.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בניצחונה הביתי של פרטיזן בלגרד 1:2 על רדניצ'קי 1923. פרטיזן עדיין במקום הרביעי בליגה הסרבית, מרחק ארבע נקודות מהמקום השני שמוביל למוקדמות ליגת האלופות, כשלסיום העונה נותרו שני מחזורים בלבד.

שחקני אוסטריה וינה חוגגים, דורון ליידנר למעלה
עוד ניצחון בדרבי. דורון ליידנר | אימג'בנק GettyImages, Thomas Pichler

* אלי דסה השלים 90 דקות בתבוסה הביתית של דינמו מוסקבה 3:0 מול אחמט גרוזני. שלושה מחזורים לסיום העונה ברוסיה, דינמו במקום השביעי ובעקבות ההפסד הזה החליטו במועדון לפטר את סלבישה יוקאנוביץ', אקס מכבי תל אביב.

* עופרי ארד נכנס כמחליף כבר בדקה השישית והיה שותף לניצחונה של קייראט אלמטי 1:2 על אקטובה. הניצחון הזה הקפיץ את המארחת מעל יריבתה בטבלה, כשהיא במקום הרביעי בליגה הקזחית ומרחק ארבע נקודות מהפסגה אחרי תשעה משחקים.

* אחרי ירידת הליגה, ג'ואל אבו חנא פתח בהרכב לכיה גדנסק והוחלף בהפסקה ב-0:0 בחוץ מול סטאל מיילץ. לסיום העונה בליגה הפולנית נותרו עוד שני מחזורים, אך כאמור גורלה של לכיה כבר נחרץ והיא חוזרת לליגה השנייה אחרי 15 שנים.

* קני סייף פתח והוצהב ועטאא ג'אבר נכנס כמחליף (59) ב-1:1 הביתי של נפטצ'י באקו מול שמאקי בליגה האזרית.

* עידו שחר לא שותף בהפסדה של אפולון לימסול 2:0 בדרבי מול המוליכה אריס, ששמרה על יתרון שלוש נקודות בפסגת הליגה הקפריסאית, בדרך לאליפות היסטורית. לסיום העונה נותרו שני מחזורים ואפואל ניקוסיה השנייה ניצחה במקביל 1:2 את א.א.ק לרנקה, ללא עומרי אלטמן.