דורון ליידנר צפוי להחמיץ את משחקי הנבחרת הבוגרת, בספק ליורו הצעירות

play
דורון ליידנר | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5 07:11

המגן השמאלי שנפצע במדי אוסטריה וינה, יעבור בדיקת MRI כשההערכות הן שהוא סובל מקרע ברצועה הצדית של הברך, מה שישבית אותו לתקופה ארוכה מהצפוי

(גודל טקסט)

דורון ליידנר צפוי להחמיץ את אליפות אירופה לנבחרות צעירות עד גיל 21, אליפות שתחל בעוד כשלושה שבועות. המגן השמאלי אמור גם להיעדר ממשחקי הנבחרת הבוגרת בחודש הבא מול בלארוס ואנדורה.

ליידנר יעבור הערב (שלישי) באוסטריה צילום MRI כדי לאבחן בדיוק את הפציעה שלו, אבל ההערכות הן שהוא סובל מקרע ברצועה הצדית בברכו ובמצב כזה תיפגע גם ההכנה שלו לעונה הבאה באולימפיאקוס. המשחקים מול בלארוס ואנדורה ייערכו ב-16 ו-19 ביוני, כאשר כעבור יומיים תיפתח אליפות אירופה לנבחרות צעירות, כך שקרוב לוודאי שאם ליידנר לא יהיה כשיר לבוגרת, הוא לא יהיה כשיר גם לצעירה.

שחקן נבחרת ישראל, דורון ליידנר, מול שחקן נבחרת שוויץ, סדריק איטן
שחקן נבחרת ישראל, דורון ליידנר, מול שחקן נבחרת שוויץ, סדריק איטן | רויטרס

ליידנר, שהושאל באמצע העונה החולפת לאוסטריה וינה, נפצע שלשום במשחק נגד לאסק לינץ, נטש את המשחק עם כאבים בברך ובניגוד לפציעה הקודמת שלו בקרסול, ממנה התאושש במהרה, הפעם כאמור ההערכה היא שמדובר בקרע ברצועה הצדית – פציעה שדורשת החלמה של מספר שבועות.

ליידנר הפך גם למגן השמאלי הפותח בנבחרת הלאומית של אלון חזן, אבל כאמור גם היה אחד מהשחקנים עליהם בנה גיא לוזון לקראת קמפיין יורו הצעירות בחודש הבא. שם מתוכננת הנבחרת לשחק בבית אחד עם אנגליה, גרמניה וצ'כיה.

בכל הקשור לנבחרת הלאומית, שתשחק במוקדמות היורו, לחזן חסר גם דני גרופר שקרע את הרצועה הצולבת בברכו, כך שמי שאמור לפתוח כמגן שמאלי הוא אופיר דוידזאדה.