אחרי שא.א.ק אתונה ביטלה ברגע האחרון, קליימן בדרך לפאס יאנינה

play
בוריס קליימן במדי נבחרת ישראל | GettyImages, Srdjan Stevanovic
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.6 04:00

אלופת יוון ויתרה על השוער שהיה אמור לחתום אצלה לשלוש שנים בשכר של 160,000 יורו. הישראלי סגר לשנתיים בקבוצה אחרת מאותה ליגה, וצפוי לדבר בקרוב על פרשת האונס אחרי שזו תיסגר

(גודל טקסט)

מסתמן שבוריס קליימן ימשיך לשחק ביוון למרות הביקוש לו הוא זוכה ממספר קבוצות בליגת העל, אבל בדרך קיבל השוער גם בשורה מעט מאכזבת מבחינתו. לפי דיווח ב-"Sportime" הישראלי בדרך לחתימה בפאס יאנינה, לאחר שהגיע עמה לסיכום על חוזה לשנתיים, אבל מתברר שעוד לפני כן הוא כמעט חתם באלופה א.א.ק אתונה שביטלה אותו ברגע האחרון.

ביוון נכתב שקליימן הגיע לסיכום בעל פה עם א.א.ק, אולם לפני מספר ימים סוכנו קיבל הודעה שהקבוצה מאתונה חזרה בה בסופו של דבר, בגלל עומס של זרים בסגל. השוער היה אמור להרוויח 160,000 יורו לעונה בחוזה עד 2026.

קליימן בן ה-32 הוזכר כמועמד לבני סכנין, מכבי פתח תקוה והפועל חדרה, לפני שהשתיים האחרונות החתימו את רובי לבקוביץ' ואוהד לויטה בהתאמה.

בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל
בוריס קליימן שוער נבחרת ישראל | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

הישראלי עדיין מחכה להחלטת בית המשפט בנוגע לתקרית בה היה מעורב בחודש אפריל האחרון, כאשר תיירת בלגית בת 17 הגישה במשטרה תלונה על אונס נגד קליימן, ששהה במעצר מספר ימים וחוזהו בוולוס הותר בעקבות האישומים. מאז שנעשתה לכאורה בדיקת DNA שאמורה להוכיח את חפותו, לא התקבלו עוד עדכונים לגבי הפרשה. ביוון נכתב שברגע שזיכויו יהפוך לרשמי, קליימן מתכוון לדבר על הנושא בתקשורת "לצד המשפחה שלו שתמכה בו מהרגע הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי