בוריס קליימן חתם לשנתיים בפאס יאנינה: "מודה על קבלת הפנים החמה"

play
עתידו של בוריס קליימן בבית"ר ירושלים יוכרע בפלייאוף | ספורט 1
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.6 07:45

אחרי שהוסרו החשדות נגדו, השוער השאיר את פרשת האונס מאחוריו והגיע לתחנה שנייה ביוון: "כבר מרגיש בבית". ירוויח 120 אלף יורו לעונה

(גודל טקסט)

אחרי חודשים קשים מאוד מבחינה אישית, בוריס קליימן סוף סוף יכול להרשות לעצמו לחזור ולהתעסק בכדורגל. השוער בן ה-32 ימשיך את הקריירה שלו בליגה היוונית אחרי שחתם היום (שבת) לשנתיים במדי פאס יאנינה מהליגה הבכירה במדינה.

כזכור, בחודש אפריל הישראלי שהה במעצר ביוון במשך מספר ימים לאחר שתיירת בלגית בת 17 הגישה כנגדו תלונה על אונס. קבוצתו דאז וולוס ביטלה מיידית את החוזה מבלי להמתין לתוצאות החקירה, והשבוע החשדות נגד השוער הוסרו והתיק נסגר סופית לאחר שבדיקות ה-DNA יצאו שליליות.

עבור קליימן, שיחל את עונתו השישית מחוץ לישראל, מדובר בתחנה שלישית כליגיונר אחרי שלפני התקופה ביוון שיחק גם בפראלימני הקפריסאית. הוא חתם לשנתיים בקבוצתו החדשה וירוויח 120 אלף יורו לעונה.

בוריס קליימן מוצג כשחקן פאס יאנינה
הפרשה מאחוריו. קליימן חותם בפאס יאנינה | אתר רשמי, פאס יאנינה

"אני מאוד שמח להמשיך את הקריירה במועדון היסטורי כמו פאס", אמר קליימן במעמד החתימה, "אני רוצה להודות לאנשי הקבוצה על קבלת הפנים החמה שהעניקו לי ולמשפחתי, אני כבר מרגיש בבית. אני לא יכול לחכות להתחיל, להשיג את המטרות שלנו ולפגוש את האוהדים – אני יודע באיזו תשוקה הם מעודדים את הקבוצה".

פאס יאנינה סיימה את העונה החולפת במקום ה-11 בליגה מתוך 16, ו-7 נקודות מעל הקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי