סתיו נחמני כבש צמד בהופעת הבכורה במדי סט. מירן

החלוץ נכנס בדקה ה-63 ומצא את הרשת פעמיים (71 ו-79) בניצחון 0:4 על ארברואת' בגביע הליגה הסקוטי. עבדה ניצח את לביא בהכנה. בכורה רשמית לפדידה בלובליאנה, ניצחון לגלזר והכוכב האדום

(גודל טקסט)

סתיו נחמני כבש הערב (שבת) צמד בהופעת הבכורה שלו במדי סט. מירן, שהביסה 0:4 בגביע הליגה הסקוטי את ארברואת' מליגת המשנה. החלוץ הישראלי בן ה-21, שהגיע כמושאל ממכבי חיפה וקיבל את רשיון העבודה רק השבוע, נכנס בדקה ה-63, אחרי שמונה דקות סיים בקור רוח לאחר מסירה של ריאן סטריין, ובדקה ה-79 חגג את השני שלו. סטריין האוסטרלי, ששיחק אף הוא במכבי חיפה, בישל גם את השער הראשון במשחק.

הרכב סלטיק במשחק מול גמבה אוסקה, ליאל עבדה במרכז השורה התחתונה
ליאל עבדה בתמונה הקבוצתית לפני שריקת הפתיחה | אימג'בנק GettyImages, Kenta Harada

* שבועיים לפני פתיחת העונה בליגה הסקוטית ואחרי ההפסד 6:4 ליוקוהמה מרינוס, סלטיק קיימה משחק הכנה נוסף והפעם ניצחה 0:1 את גמבה אוסקה, בדרבי ישראלי. נטע לביא פתח בהרכב של המארחת היפנית והוחלף בהפסקה, בדיוק כמו ליאל עבדה שעלה ב-11 של אלופת סקוטלנד. את תוצאת המשחק קבע המחליף הארגנטינאי אלכסנדרו ברנביי, שהבקיע בדקה ה-85.

* ברק בכר, עומרי גלזר והכוכב האדום בלגרד רשמו עוד ניצחון בקדם העונה. אלופת סרביה טיילה ל-0:3 על TSC באצ'קה טופולה, השוער הישראלי שותף ל-71 דקות.

* סער פדידה ערך את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי אולימפיה לובליאנה, שהפסידה 2:1 לקופר במחזור הפתיחה של הליגה הסלובנית. הקשר פתח והוחלף בדקה ה-64.

* רועי הרמן ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של בוטב פלובדיה 3:1 בבית ללבסקי סופיה במחזור השני בליגה הבולגרית.

* גרנאדה, ללא שון וייסמן, הביסה בהכנה 0:8 את אל אחידו מהליגה הרביעית בספרד.