הרצוג חשף: חלוץ נבחרת ישראל כמעט חתם בלוס אנג'לס – ואז הגיע בייל

play אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7 05:10

לפני המעבר המסתמן לפילדלפיה, מאמן הנבחרת לשעבר שהמליץ על החלוץ מספר כיצד כמעט חתם ב-LA בקיץ שעבר - עד שהגיע הוולשי

(גודל טקסט)

מסתבר שתאי בריבו חייב לאנדי הרצוג לא מעט על רקע מעברו המסתמן לפילדלפיה יוניון מה-MLS. בריבו נמצא על סף מעבר לפנסילבניה ובאוסטריה טוענים שמאמן הנבחרת לשעבר היה הגורם המניע מאחורי המהלך, אחרי שהמליץ אישית על חלוץ וולפסברגר.

הרצוג, ששיחק בעבר בארצות הברית בשלהי הקריירה ולאחר מכן שימש כמאמן הנבחרת הצעירה וכעוזר מאמן בנבחרת הבוגרת, שכנע קבוצות נוספות להגיש הצעות על בריבו בשנה האחרונה, אולם רק כעת השיחות ככל הנראה יבשילו לעסקה.

הרצוג סיפר לאתגר "קליינה צייטונג" שבקיץ שעבר בריבו לא היה רחוק ממעבר ללוס אנג'לס FC, שהתלבטה בינו לבין שחקן אחר קצת יותר מוכר ומפורסם ממנו, גארת' בייל שמו. "התקשרו אליי מלוס אנג'לס ושאלו אותי מה דעתי על תאי. אמרתי להם שהוא שחקן טוב מאוד, שיתאים מאוד לליגה האמריקאית", אמר הרצוג, "הם התלבטו ובסופו של דבר רצו להתקדם במגעים, אבל אז צצה האפשרות להחתים את גארת' בייל".

לדבריו של הרצוג, "יש לי קשרים ענפים בארצות הברית, וידעתי שתאי מתאים לשם, אז ניסיתי לעזור".

תאי בריבו, שחקן נבחרת ישראל
תאי בריבו, שחקן נבחרת ישראל | ברני ארדוב

וולפסברגר מימשה בקיץ את האופציה להארכת חוזהו של בריבו, עד קיץ 2024, אך הוא לא היה מעוניין בהארכת חוזה והקבוצה מצדה מבינה שהיא צריכה למכור אותו עכשיו, אחרת תאבד אותו בחינם.

בריבו הגיע לוולפסברגר בקיץ 2021 אחרי כשלוש שנים בקבוצת הבוגרים של מכבי פתח תקוה. הוא כבש 37 שערים ב-73 משחקים בכל המסגרות ובזכות היכולת הטובה באוסטריה, הפך לבורג חשוב בנבחרת ישראל תחת אלון חזן. עד עכשיו רשם 11 משחקים ו-3 שערים במדים הלאומיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי