שלושער גדול לסער פדידה בלובליאנה, נאתכו הבקיע במדי פרטיזן

play
סער פדידה | חשבון הטוויטר של אולימפיה לובליאנה
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.7 05:10

הקשר הבריק בניצחון של אלופת סלובניה במחזור השני. בכורה לא רשמית לדדיה בניצחון אברדין, תיקו לעופרי ארד בקזחסטן

(גודל טקסט)

* סער פדידה כבש הערב (שבת) שלושער נפלא במדי אולימפיה לובליאנה, שהביסה 0:5 את רוגאשקה במחזור השני בליגה הסלובנית. הקשר שעבר לאלופה אחרי שסיים חוזה בהפועל חדרה, התחיל את המשחק על הספסל, אבל נכנס בדקה ה-17 במקום ראול פלורוקץ שנפצע. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה פדידה נע לעומק ללא כדור, קיבל הגבהה מדויקת ונגח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:2. הוא השלים צמד בדקה ה-85 והבקיע את השלישי בדקה ה-88.

פדידה וקבוצתו יארחו באמצע השבוע את לודוגורץ רזגארד לגומלין במוקדמות ליגת האלופות, אחרי 1:1 במשחק הראשון בבולגריה. אם לובליאנה תעלה שלב, היא תבטיח מקום בשלב בתים אירופי. אם היא תודח, היא תשחק במוקדמות הליגה האירופית.

* ביברס נאתכו שכבר הפך לסמל גדול בפרטיזן בלגרד, כבש את שער הליגה הראשון שלו העונה ובאופן נדיר גם החמיץ פנדל, כשפרטיזן בלגרד נפרדה ב-3:3 דרמטי מסגנית האלופה, באצ'קה טופולה. הישראלי הוותיק הבקיע את השער הראשון של פרטיזן בבעיטה יפה מקצה הרחבה והשווה ל-1:1 בדקה ה-40. פרטיזן ביצעה מהפך בהמשך, באצ'קה טופולה השוותה ובדקה ה-55 נאתכו החמיץ פנדל. הוא הוחלף בדקה ה-70 וראה את קבוצתו עולה ל-2:3 בדקה ה-79, אבל סופגת שוויון בדקה ה-97. לנאתכו בן ה-35 זה היה השער ה-51 בהופעה ה-166 בפרטיזן בכל המסגרות.

הראשון של פדידה

השני של פדידה

אור דדיה שחקן אברדין
דקות ראשונות בקבוצתו החדשה. אור דדין | אתר רשמי, אברדין

* אלי דסה ודינמו מוסקבה שמטו יתרון 1:3 וסיימו ב-3:3 דרמטי מול קריליה סובייטוב במחזור השני בליגה הרוסית. אחרי ההפסד הביתי במחזור הפתיחה לקרסנודאר של ולאדן איביץ', קפטן נבחרת ישראל פתח כהרגלו בעמדת המגן ימני וראה את ארסן זקריאן בן ה-20 כובש (8) ומבשל לקונסטנטין טיוקאבין שהקפיץ את השני (30). פיודור סמולוב (39) הוסיף את השלישי לאחר שער מצמק של פרננדו קוסטנזה (35), אבל המארחת הקטינה שוב בדקה ה-74 עם טיל לחיבורים של ההולנדי גלן בייל ובתוספת הזמן איזנה מפנדל של בנחמין גארה הארגנטינאי, אחרי נגיעת יד ברחבה של המחליף ויאצ'סלב גרולב.

* סתיו נחמני פתח בהרכב סט. מירן, שהביסה בקלות 0:4 את פורפאר מהליגה הרביעית ועלתה על חשבונה לפסגת בית ח' בגביע הליגה הסקוטי. החלוץ הישראלי לא היה מעורב בשערים שהובקעו כולם במחצית הראשונה, והוחלף בהפסקה.

* אוסקר גלוך נכנס כמחליף בדקה ה-62, כשרד בול זלצבורג ניצחה 0:2 את אלטאך במחזור הפתיחה בליגה האוסטרית.

* אור דדיה ערך בכורה לא רשמית במדי אברדין, שניצחה 2:3 בהכנה את צ'רלטון מהליגה השלישית באנגליה. המגן שהגיע בהשאלה מהפועל באר שבע נכנס בדקה ה-62 ולאחר מכן הצליחו האנגלים לצמק פעמיים. כל השערים של הקבוצה הסקוטית נכבשו ב-33 הדקות הראשונות.

* עופרי ארד פתח בהרכב של קייראט אלמטי, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול קייסר במחזור ה-17 בליגה הקזחית ונותרה במקום הרביעי. הבלם הישראלי הוחלף בתוספת הזמן.

* רועי הרמן פתח בהרכב בוטב פלובדיב והוחלף במחצית, וקבוצתו נפרדה מפירין ב-0:0 בליגה הבולגרית.

* רז שלמה לא נכלל בסגל של לובן, שהצליחה לחלץ 1:1 בחוץ מול שרלרואה במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית.