הכדורגלן הישראלי שהפציץ שלושער: "לא מזהים אותי ברחוב"

סער פדידה
סער פדידה | אינסטגרם

סער פדידה הבקיע שלוש פעמים ב-0:5 של אולימפיה לובליאנה וסיפר בתוכנית הספורט של 103FM: "חלמתי על הרגע הזה". על ההכנה לעונה: "הייתי מפורק, אני לא רגיל לזה". בשלישי: סולד אאוט מול לודוגורץ

(גודל טקסט)

אחרי שהבקיע שלושער במחזור השני של הליגה הסלובנית, סער פדידה עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על התחושות. הקשר, שהצטרף בקיץ מהפועל חדרה, התחיל את המשחק על הספסל, אבל נכנס בדקה ה-17 במקום ראול פלורוקץ שנפצע והיה הגורם המרכזי לניצחון המרשים שהשיגה אולימפיה לובליאנה, 0:5 על רוגאשקה.

פדידה וקבוצתו יארחו באמצע השבוע את לודוגורץ רזגארד לגומלין במוקדמות ליגת האלופות, אחרי 1:1 במשחק הראשון בבולגריה. אם לובליאנה תעלה שלב, היא תבטיח מקום בשלב בתים אירופי. אם היא תודח, היא תשחק במוקדמות הליגה האירופית.

פדידה סיפר: "וואו, איזו הרגשה כייפית. אתה תמיד רואה שחקנים ואתה חולם על הרגע הזה, להבקיע שלושער, אני שמח שעשיתי את זה וזה פשוט כיף. אתה עובד קשה באימונים ומחכה לרגעים כאלה, אני ממש שמח. פה בסלובניה זה לא כמו בארץ, אתה הולך ברחוב ולא מזהים אותך. זו קבוצה אלופה וזו עיר הבירה, אבל אנשים לא עוצרים אותך ברחוב".

האזינו לדברים

פדידה המשיך: "האמת שבמשחקי הליגה לא באים הרבה אוהדים, במשחק האחרון היו כ-1,000 צופים, אבל בליגת האלופות האצטדיון סולד-אאוט עם 16,000 אוהדים. יש לנו שלושה מאמני כושר, חדר כושר, חדר חימום – כל מה שצריך בשביל להצליח. אני מאוד מבסוט פה. אני חושב שאני מתקדם. כרגע אני לא שחקן הרכב, וזה דורש ממני כל אימון לדחוף ולעבוד עוד. אני מאמין שאכנס להרכב אחרי השלושער ומקווה מאוד שזה יקרה, אבל גם אם לא אני אמשיך לעבוד קשה ואתן הכל בכל צ'אנס".

על האימונים: "האמת שעשו לנו הכנה לעונה, באמת קשה, כל יום שני אימונים – חדרי כושר, הייתי מפורק, אני לא רגיל לזה. יש לנו עכשיו משחק כל שלושה ימים, אז אתה בקושי מתאמן. המאמן לא דיבר איתי יותר מידי, רק בירך אותי על השלושער".

סער פדידה | חשבון הטוויטר של אולימפיה לובליאנה

על המשחק החשוב בשלישי: "אנחנו במוקדמות ליגת האלופות, יש לנו את הגומלין מול לודוגורץ אחרי שעשינו 1:1 בבולגריה. אם אנחנו מנצחים ועוברים, מבטיחים שלב בתים אירופי. אם נעשה את זה, אנחנו יכולים לקבל את גלאטסראיי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי