ישראלי נוסף בארצות הברית: תאי בריבו חתם בפילדלפיה יוניון

החלוץ בן ה-25 השלים את מעברו מוולפסברגר האוסטרית בחוזה לשנתיים וחצי עם אופציה לעונה נוספת. נרכש תמורת 1.4 מיליון יורו וירוויח 650 אלף דולר נטו לעונה

קבוצות: וולפסברגר
(גודל טקסט)

אחרי שנה שזה באוויר, כעת המעבר לארצות הברית הושלם: תאי בריבו חתם הערב (רביעי) בפילדלפיה יוניון מליגת ה-MLS, שעות ספורות לפני תום חלון ההעברות.החלוץ בן ה-25, מכוכבי וולפסברגר האוסטרית בשנתיים האחרונות, עבר ביממה האחרונה את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והוצג כרכש החדש של הקבוצה בחוזה לשנתיים וחצי עם אופציה לעונה נוספת, במהלכו יוכל להשתכר כולל בונוסים בכ-650 אלף דולר נטו לעונה.

"בשנתיים שלו באוסטריה, תאי הוכיח עד כמה הוא מסוכן בהתקפה. כמועדון שכל הזמן מחפש להתחזק, לצרף את אחד החלוצים הכי איכותיים באוסטריה זה דבר שמאוד יעזור לנו לעמוד במטרות ולהצליח", שיבח המנהל המקצועי ארנסט טאנר שבחר לשלם עבור רכישתו 1.4 מיליון יורו. העסקה בוצעה באמצעות סוכניו של בריבו, גלעד קצב ושלומי בן עזרא.

תאי בריבו, פילדלפיה יוניון
תאי בריבו, פילדלפיה יוניון | אתר רשמי, פילדלפיה יוניון

כידוע, בריבו היה מחוזר על ידי קבוצות מליגת ה-MLS כבר בשנה שעברה וגם בינואר האחרון, אולם וולפסברגר סירבה לשחררו. יתרה מכך, האוסטרים מימשו הקיץ את האופציה להארכת חוזהו עד הקיץ הבא, אך הוא לא היה מעוניין בכך והקבוצה הבינה שמוטב למכור אותו עכשיו. הוא הישראלי השני בימים אלו ב-MLS, אחרי גדי קינדה שמשחק בקנזס סיטי.

בריבו הגיע לוולפסברגר בקיץ 2021 אחרי כשלוש שנים במכבי פתח תקוה. הוא כבש 37 שערים ב-73 משחקים בכל המסגרות ובזכות היכולת הטובה באוסטריה, הפך לבורג חשוב בנבחרת ישראל תחת אלון חזן. לזכותו גם 11 משחקים ושלושה שערים במדים הלאומיים.

פילדלפיה יוניון משחקת באצטדיון "סובארו פארק" שמכיל 18,500 מושבים. המועדון הוקם בפברואר 2008 והוא כמובן משתייך לאזור המזרחי ב-MLS. הקבוצה מתמודדת בצמרת ואף שיחקה בליגת האלופות של קונקאקאף בשנה האחרונה וב-2021 (קונפדרציית הכדורגל של צפון אמריקה, מרכז אמריקה ושל מדינות האיים הקריביים).