קני סייף כבש עבור נפטצ'י באקו במוקדמות הקונפרנס ליג

שחקן הכנף הבקיע את הראשון ב-0:2 על ז'לייזניצ'אר והעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי. גנאים (16 דקות) עלה יחד עם אקטובה. ברסקי הודח, גם חלאיילה ואברמוב

(גודל טקסט)

פרט לקבוצות הישראליות, יש גם לא מעט ליגיונרים שניסו להעפיל הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג. קני סייף ועטאא ג'אבר עשו את זה עם נפטצ'י באקו, שניצחה 0:2 בבית את ז'לייזניצ'אר הבוסנית, אחרי 2:2 דרמטי בשבוע שעבר. סייף הבקיע את הראשון אחרי כדור עומק של קילן לבון בדקה ה-19 והוחלף בדקה ה-89, בעוד ג'אבר השלים 90 דקות.

* אחרי 12 דקות בכורה בליגה הקזחית, איהאב גנאים שיחק הערב 16 דקות כמחליף ועלה עם אקטובה לשלב הבא למרות הפסד ביתי 2:1 לטורפדו קוטאיסי. קבוצתו ניצחה 1:4 בגאורגיה בשבוע שעבר ותשחק בשלב הבא מול שפשי הרומנית או צסק"א סופיה הבולגרית.

השער של קני סייף

* אוסמה חלאיילה הוחלף בהפסקה וגלעד אברמוב נכנס באותו שלב בהפסד של גבאלה 4:1 לאומוניה ניקוסיה. אחרי הפסד ביתי 3:2 בשבוע שעבר, הקבוצה מאזרבייג'אן פיגרה 3:0 בקפריסין כבר בהפסקה והודחה, כאשר כובש השלושער בשבוע שעבר רומן בזוס הסתפק הפעם בצמד.

* זיו מורגן נותר על הספסל של קלוז', שהודחה בצורה דרמטית בעקבות הפסד 2:1 בטורקיה לאדנה דמירספור בדקה ה-94. המארחת נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-63, הרומנים השוו מפנדל של ואסיל מוגוש (68) והיו בדרך להארכה אחרי 1:1 גם במשחק הראשון, אבל שריף אנדיאיי הכריע בתוך תוספת הזמן.

* רוסלן ברסקי שמר על מקומו בהרכב בוראץ באניה לוקה ושיחק 90 דקות בהפסד הביתי 2:1 לאוסטריה וינה, שניצחה גם במשחק הראשון (0:1). סילבה קאני ומתן בלטקסה לא נכללו בסגל של המנצחת.

* מוחמד אבו פאני קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל של פרנצווארוש, שניצחה 0:2 בחוץ את שמרוק רוברס והשלימה 0:6 בסיכום.