רביעיית פרידה? קיין כיכב ב-1:5 של טוטנהאם על שחטאר דונייצק

play
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם | רויטרס
בכורה ללמקין, 13 דקות לסולומון, רביעייה לקיין: 1:5 לטוטנהאם על שחטאר 03:12

החלוץ התעלל באוקראינים במשחק הראווה, מנור סולומון עלה מהספסל וכעבור שתי דקות סידר לו את מה שאולי היה שערו האחרון לפני המעבר האפשרי לבאיירן מינכן. סתיו למקין עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה וערך בכורה לא רשמית אצל ואן לוון

(גודל טקסט)

אחר הצהריים מרגש עבר על טוטנהאם. התרנגולים התייצבו היום (ראשון) למשחק ראשון באצטדיונם הביתי והאחרון לפני שעונת הפרמיירליג יוצאת לדרך בסוף השבוע, למשחק ראווה למען אוקראינה מול שחטאר דונייצק של המאמן פטריק ואן לוון ובלם נבחרת ישראל הצעירה סתיו למען שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה להופעת בכורה לא רשמית. גם מנור סולומון נכנס אצל המאמן החדש אנג' פוסטקוגלו ושתי דקות אחר כך היה מעורב בשער הרביעי של קבוצתו, שאותו הבקיע הארי קיין – הכוכב המקומי הבלתי מעורער שאולי נפרד עם רביעייה מרשימה בדרך ל-1:5 מוחץ.

כידוע, באיירן מינכן הציעה קרוב ל-100 מיליון יורו עבור הארי קיין והיא ממתינה לתשובה מטוטנהאם אם היא משחררת את הכוכב הגדול שלה שנכנס לשנתו האחרונה בחוזה, אבל עד אז הוא עדיין במדים הלבנים של התרנגולים ונראה חד מתמיד. קיין כבש תחילה בפנדל בדקה ה-37 אחרי ששחקן הרכש ג'יימס מדיסון הוכשל בבירור ברחבה, השיב את טוטנהאם ליתרון בנגיחה בדקה ה-50 ובדקה ה-55 השלים שלושער אחרי שנותר לבדו ברחבה, גם כי למקין נפגע בגב, ירד לטיפול ולא היה על הדשא באותם רגעים. בדקה ה-77 סולומון עלה מספסל המארחת ובעיטה שלו לשער בחלוף שתי דקות הסתיימה בשער קל של קיין, שחגג רביעייה וירד לספסל לקול תשואות האוהדים שחוששים שראו אותו בפעם האחרונה מככב בקבוצה. בין לבין צימק עבור שחטאר קווין קלסי בדקה ה-45.

הארי קיין, חלוץ טוטנהאם
שעריו האחרונים בטוטנהאם? הארי קיין | רויטרס
אנדריי פיאטוב, שוער שחטאר
טקס מרגש במהלך המשחק לפיאטוב, שוער שחטאר | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 3: פתיחה חזקה של התרנגולים, אבל הארי קיין מעמדה קורצת מתוך הרחבה לא הצליח להכניע את פיאטוב.

דקה 15: המשחק נעצר לטובת טקס פרישה לפיאטוב בן ה-19. שחקני שחטאר עשו מסדר כבוד לשוער, שירד לספסל וזו הייתה הופעתו האחרונה. גם מנור סולומון הגיע לחבק את השוער ששיחק איתו.

דקה 37: גול! האם זהו שער הפרידה של הארי קיין מטוטנהאם? הרכש החדש ג'יימס מדיסון הוכשל בברירור ברחבה, החלוץ מ-11 בעט בעט לפינה השמאלית והכדור נעצר רק ברשת.

דקה 45: גול! שחטאר השוותה ל-1:1. הרמה נהדרת משמאל נחתה על ראשו של קווין קלסי, שנגח כדור חזק שהכניע את ויקאריו.

ג'יימס מדיסון, קשר טוטנהאם
גם עבורו זו הופעה ראשונה כשחקן טוטנהאם בביתו החדש. מדיסון | אימג'בנק GettyImages, HENRY NICHOLLS

דקה 46: עם פתיחת המחצית השנייה, סתיו למקין עלה מהספסל להופעת בכורה בשחטאר דונייצק.

דקה 50: גול! מי אם לא קיין. מדיסון הרים לרחבה, הכוכב המקומי הסתנן בין שני שחקני הגנה (למקין לא היה מעורב במהלך) ונגח את ה-1:2 של התרנגולים.

דקה 55: גול! קיין כבר עם שלושער. למקין נפגע בגב וירד לטיפול, שחטאר נותרה לזמן קצר בעשרה שחקנים ובזמן הזה קולוסבסקי בכדור עומק הציב את קיין לבדו מול השער ומשם הדרך ל-1:3 הייתה קצרה מאוד.

דקה 66: מדיסון בדקות טובות שלו גם ניסה להבקיע בבעיטה לפינה הרחוקה, השוער ירד היטב וקלט.

דקה 70: הלחץ של התרנגולים גובר. קולוסבסקי היתל בשומריו וסידר לעצמו מצב נוח כחמישה מטרים מהשער, אבל גם הוא לא הצליח להכניע את השוער.

דקה 77: מנור סולומון עלה מהספסל להופעה ראשונה בביתו החדש. החליף את סון.

מנור סולומון, קשר טוטנהאם
נכנס ומיד השפיע. סולומון | GettyImages, HENRY NICHOLLS

דקה 79: גול! האם שערו האחרון של קיין הגיע ממהלך של סולומון?! הישראלי רקד על קו שמאל ובעט כדור חד שהשוער הדף למרכז הרחבה, קיין מקרוב קבע 1:4 ומיד ירד לספסל לקול תשואות הקהל.

דקה 90+3: שער! דיין סקרלט הצעיר בעט בסיבוב, פגש את החיבורים וקבע 1:5 לטוטנהאם בסיום.