שחטאר דורשת מטוטנהאם 6.5 מיליון יורו עבור מנור סולומון

play
מנור סולומון | GettyImages, James Worsfold
בכורה ללמקין, 13 דקות לסולומון, רביעייה לקיין: 1:5 לטוטנהאם על שחטאר 03:12

אחרי משחק הידידות, המנכ"ל פגש את נציגת הספרס שהציעה אחוזים ממכירה עתידית. הצדדים ימשיכו במו"מ לגבי הקשר הישראלי

(גודל טקסט)

מנכ"ל שחטאר דונייצק פגש את נציגת ההנהלה של טוטנהאם והבהיר כי המועדון האוקראיני מצפה לפיצוי בסך 6.5 מיליון יורו תמורת העברתו של מנור סולומון – בדיוק אותו הסכום ששילמה שחטאר למכבי פתח תקוה וכעת היא מעוניינת לפחות להחזיר את ההשקעה בישראלי.

ב"אתלטיק" דווח על השיחה בין סרגיי פאלקין לרבקה קייפלהורן, מנהלת מחלקת הכדורגל של הספרס, שמילאה את מקומו של הבעלים דניאל לוי כיוון שהוא שוהה בארצות הברית. קייפלהורן הגישה הצעת נגד לשחטאר: אחוזים ממכירה עתידית של הקשר הישראלי.

מנור סולומון, קשר טוטנהאם
מנור סולומון | GettyImages, James Worsfold

כפי שכבר פורסם, מדובר בפגישה שתוכננה מהרגע שהקבוצות קבעו לקיים את משחק הידידות שנערך היום בלונדון, שם הביסה טוטנהאם 1:5 את אלופת אוקראינה אשר העלתה את סתיו למקין להופעת בכורה לא רשמית. פאלקין הבהיר לפני חודש כי למרות פסיקת פיפ"א שאפשרה לסולומון להשתחרר מחוזהו בשחטאר, הוא מקווה שבמועדון האנגלי יגלו הבנה כלפי הסיטואציה בה נמצאים האוקראינים על רקע המלחמה עם רוסיה. הצדדים ימשיכו לנהל משא ומתן בניסיון להגיע לפשרה בנושא, כאשר על פי הדיווחים השיחות נעשות ברוח טובה ומתוך רצון הדדי להגיע לסיכום שישרת את שני הצדדים – את טוטנהאם שמבחינתה צירפה את הכישרון הישראלי ללא תמורה וכן את שחטאר שאיבדה כוכב נוסף שלה בעל כורחה.

באשר למשחק, בעוד למקין בבכורה הלא רשמית שלו בשחטאר דונייצק התקשה להשפיע – עלה מהספסל למחצית השנייה כאשר לוח התוצאות הראה 1:1 – סולומון אחרי שתי דקות על כר הדשא יצא למבצע אישי שהסתיים עם השער הרביעי של הארי קיין ושל התרנגולים. ברשתות החברתיות החמיאו לסולומון והלהיב את אוהדי טוטנהאם. "הוא יכול להיות הגניבה של העונה", כתבו רבים. הישראלי, אגב, גם זכה ללא מעט מילים חמות על כך שהצטרף למסדר הכבוד שעשו שחקני שחטאר לשוער בן ה-39 שפרש היום, אנדריי פיאטוב. השניים כמובן שיחקו ביחד בשחטאר.