62 דקות לאוסקר גלוך, זלצבורג הפסידה 4:3 לאינטר בדקה ה-90

play
חואקין קוראה שחקן אינטר מכניע את ניקו מנטל שוער רד בול זלצבורג | GettyImages, KRUGFOTO / APA / AFP
זומר פישל בבכורה, אך אינטר ניצחה 3:4 את זלצבורג וגלוך בדקה ה-90 02:51

הקשר הישראלי פתח בהרכב של אלופת אוסטריה, שהחמיצה שני פנדלים ונכנעה לשער של סטפנו סנסי והפסידה לסגנית אלופת אירופה במשחק ידידות קצבי

(גודל טקסט)

רד בול זלצבורג אמנם פתחה כבר את הליגה האוסטרית עם שני ניצחונות, אבל סופרת את הימים לקראת שלב הבתים של ליגת האלופות והערב (רביעי) אירחה את אינטר, סגנית אלופת אירופה, למשחק ידידות יוקרתי שהסתיים בניצחון 3:4 דרמטי של האיטלקים. אוסקר גלוך, ששותף כמחליף בשני משחקי הליגה וגם בגביע לפני כן, קיבל הפעם את המקום ב-11 מהמאמן החדש גרהארד שטרובר והוחלף בדקה ה-62.

אצל האיטלקים ערך יאן זומר את הבכורה בין הקורות, כשבהתקפה מרכוס תוראם וחואקין קוראה. השוער החדש של הנראזורי התחיל רע מאוד. הוא הכשיל את קארים קונאטה ברחבה, החלוץ החמיץ את הפנדל בדקה החמישית, אבל אחרי דקה ניצל יציאה רעה זומר ובעט לרשת החשופה. סטרחיניה פאבלוביץ' גלש וכבש שער עצמי בדקה התשיעית וסטפן דה פריי הפך (25) לפני שקונאטה נגח מקרוב את השני שלו ואיזן (35). חואקין קוראה בכל זאת הוריד את אינטר להפסקה ביתרון עם נגיחת זינוק על הדשא הרטוב (43), המחליף סמסון באידו השווה מיד בפתיחת המחצית השנייה ורוקו שימיץ' החטיא את הפנדל השני שקיבלה המארחת (68) לפני שסטפנו סנסי הכריע בדקת הסיום.

אגב, אינטר וזלצבורג יהיו יחד בדרג השני בהגרלה ב-31 באוגוסט ולכן לא יכולות להיפגש בשלב הבתים.

נאור אבליאב שחקן צ'רנומורץ בורגס עם סוכנו עוה
| יח"צ – חד פעמי, .

* הבלם נאור אבליאב בן ה-25 חתם בצ'רנומורץ בורגס מהליגה השנייה בבולגריה, אחרי ששיחק בעונה הקודמת בבדין וידין מאותה הליגה. לפני כן שיחק בבאקה אל גרבייה, בני לוד והפועל איכסל בליגה א'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי