דיווח בסרביה: נטע לביא הוא המועמד המוביל לקישור הכוכב האדום

play
הריצה הנפלאה נמשכת. נטע לביא | GettyImages, Masashi Hara
גלזר ספג לראשונה, אך בכר והכוכב האדום נותרו מושלמים עם 1:4 על מלאדוסט 01:47

יתאחד עם בכר? ב"ארנה ספורט" טוענים כי קבוצתו של בכר מתמקדת באקס מכבי חיפה וגמבה אוסקה עשויה למכור אותו במיליון יורו. אלופת סרביה תוכל לעמוד בזה כלכלית?

(גודל טקסט)

האם נטע לביא בדרך להתאחד עם ברק בכר? לפחות לפי הדיווח שעלה הערב (חמישי) בסרביה, זו המטרה של הכוכב האדום בלגרד. ברשת "ארנה ספורט" פורסם כי אנשי הסקאוטינג והצוות המקצועי לא מרוצים מהאלטרנטיבות בשוק לחיזוק עמדת הקשר האחורי, לכן יתמקדו בניסיון לצרף את אקס מכבי חיפה.

כזכור, לביא בן ה-26 נרכש על ידי גמבה אוסקה תמורת 500,000 יורו בינואר האחרון. הוא הופיע 25 פעמים במדי הקבוצה היפנית ופותח בהרכב שלה בקביעות. בסרביה טענו: "הוא היה אחד משחקני המפתח של בכר במכבי חיפה. הקשר ביניהם לא נותק והבאתו מיפן תלויה בכוכב האדום".

בדיווח נכתב שהיפנים עשויים להסכים למכור אותו בסכום של מיליון יורו, אך עדיין לא קיבלו החלטה בעניין. עוד צוין כי לאור העובדה שלא מעט שחקני חיזוק שהצטרפו הקיץ לכוכב האדום הגיעו בחינם, בתוספת שלושת מיליון היורו שצפויים להתקבל ממכירתו של אירקלי אזארובי לשחטאר דונייצק ו-300,000 היורו שיתפנו מתקציב השכר בעקבות זאת, הקבוצה של בכר תוכל לעמוד ברכישת לביא מבחינה כלכלית.

נטע לביא שחקן גמבה אוסקה
ניצחון שני העונה לגמבה אוסקה, עדיין לא בליגה. לביא | GettyImages, Masashi Hara

"בסיטואציה הקיימת, נראה שהכי טוב לכוכב האדום יהיה 'לתקוף' את גמבה בשביל לצרף את לביא, שלא יצטרך להסתגל לדרישות של בכר אלא רק לחבריו החדשים לקבוצה", הוסיפו בסרביה. "עם לביא ברוטציית הקשרים, תתחזק החולייה הראשונה שלפני ההגנה, שהיא החשובה ביותר בליגת האלופות בהתחשב באיכות היריבות".

אגב, הדיווח האחרון סותר את מה שנכתב ביום שני בגוף תקשורת אחר בסרביה, שטען כי מועמדותו של נטע לביא לכוכב האדום לא על הפרק בשל שכרו הגבוה בגמבה אוסקה. הקשר הישראלי מרוויח שם כמיליון יורו לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי