דן גלזר ערך בכורה באופי כרתים, זלצבורג וגלוך מעדו לראשונה

play
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים, סתיו למקין במרכז | אתר רשמי, שחטאר דונייצק
בעיטה חופשית של מסי, תשיעייה מפחידה לפורטוגל: צפו בשערי השבוע 02:38

הקשר שהגיע ממכבי תל אביב שיחק חמש דקות ב-2:2 מול לאמיה בליגה היוונית, הקשר השלים 73 דקות ב-2:2 בחוץ נגד שטורם גראץ. 0:1 לשחטאר ולמקין על אובולון

(גודל טקסט)

דן גלזר ערך הערב (שבת) את הופעת הבכורה שלו בליגה היוונית, כשנכנס בדקה ה-85 והיה שותף ל-2:2 של אופי כרתים במשחק החוץ מול לאמיה. הקשר האחורי עבר השבוע ממכבי תל אביב ולמעשה יצא לראשונה בקריירה לחו"ל, קבוצתו איבדה פעמיים יתרון ופספסה הזדמנות לרשום ניצחון שלישי ולהיצמד לאולימפיאקוס המוליכה.

* אוסקר גלוך פתח בהרכב זלצבורג והיה על כר הדשא 73 דקות ב-2:2 של אלופת אוסטריה בחוץ מול שטורם גראץ, שהייתה הראשונה שלקחה ממנה נקודות העונה בתום שבעה מחזורים. גלוך לא כבש או בישל, אבל הוחלף מיד אחרי שקבוצתו נחלצה מהמהפך שהשלימו המקומיים בפתיחת המחצית השנייה וחזרה ל-2:2.

* סתיו למקין פתח לראשונה בהרכב שחטאר דונייצק, שניצחה 0:1 את אובולון במחזור השביעי בליגה האוקראינית. בלם נבחרת ישראל שיחק עד כה תשע דקות בליגה והפעם השלים 90 דקות מלאות וספג צהוב, כשהוא מקווה להמשיך לקבל הזדמנויות גם במשחק הביתי מול פורטו בשלב הבתים של ליגת האלופות. איגור נזרינה הכריע בדקה ה-77 ושחטאר עם חמש נקודות יתרון בפסגה.

* עוד באוקראינה: גיא חדידה נותר על הספסל של צ'רנומורץ אודסה בניצחון הביתי 0:1 על פוליסיה ז'יטומיר וקבוצתו התקדמה זמנית למקום השני.

* סער פדידה עלה מהספסל בדקה ה-83 ועזר לחבריו לשמור על היתרון היקר במשחק הגדול בסלובניה מול מאריבור. אולימפיה לובליאנה עלתה ליתרון כפול ומאריבור רק צימקה ל-2:1 בדקה ה-69, פדידה וחבריו בזכות הניצחון לפחות זמנית במקום השני.

* ניר ברדע (90 דקות) פתח בהרכב סבאיל שהביסה 0:3 בחוץ את קפאז ועלתה לפחות זמנית למקום השני בליגה האזרית. ידין לוגסי נכנס כמחליף בדקה ה-68.

* עוד באזרבייג'אן: קני סייף פתח בהרכב ועטאא ג'אבר ישב על הספסל בהפסד של נפטצ'י באקו 1:0 בחוץ לאראז.

שחקני שחטאר דונייצק חוגגים, סתיו למקין במרכז
שחקני שחטאר דונייצק חוגגים, סתיו למקין במרכז | אתר רשמי, שחטאר דונייצק

* יואב הופמייסטר שיחק 90 דקות בקישור האחורי של קורונה קיילצה, שאיבדה יתרון והפסידה 3:1 במשחק החוץ מול פוגון שצ'צין במחזור השמיני. הקבוצה נמצאת במקום האחרון בליגה הפולנית.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהשיגה ניצחון בכורה בליגה הקפריסאית: 1:3 בחוץ על דוקסה אחרי שלושה הפסדים.

* סתיו נחמני נשאר על הספסל של סט. מירן, שהמשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה עם 0:1 בחוץ על מאת'רוול ועדיין בלתי מנוצחת אחרי חמישה מחזורים בליגה הסקוטית. אור דדיה לא נכלל בסגל של אברדין שהפסידה 2:0 אצל הארטס.

* מוחמד אבו פאני קיבל מנוחה ולא נכלל בסגל של פרנצווארוש למשחק הגביע בו הביסה אלופת הונגריה 0:8 בחוץ את נאגצ'ד החובבנית.

* רז מאיר ישב על הספסל בניצחון החוץ של ר.ק.ס ואלווייק 0:2 על ויטסה. קבוצתו נחלצה מהמקום האחרון בליגה ההולנדית עם נקודות ראשונות שקטעו רצף של ארבעה הפסדים.

* איהאב גנאים ראה מהספסל את אקטובה משלימה מהפך, מנצחת 1:2 בבית את אורדבאסי שהחמיצה פנדל בדקה ה-98 ומצמקת את הפער ממנה לחמש נקודות בליגה הקזחית. למוליכה משחק חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי