"לאוסקר גלוך יש את הכלים להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם"

play
אוסקר גלוך | רויטרס
תיקתקנו, סיכום אירועי היום – 19.9 05:51

מגזין הסקאוטינג הנחשב שם זרקור על הקשר לפני הבכורה באלופות: "מזכיר את מוסיאלה". בפורטוגל מתכוננים: "עוד לא התאקלם לשיטה"

(גודל טקסט)

וער של עומרי גלזר וסתיו למקין, מגיע תורו של אוסקר גלוך. הקשר יתארח יחד עם רד בול זלצבורג באצטדיון האור של בנפיקה ליסבון ב-22:00, כשהוא עשוי לפתוח בהרכב ובכל מקרה לערוך הופעת בכורה בליגת האלופות.

לקראת המשחק, ההייפ סביב גלוך הולך וגובר, והוא ממשיך להיות מסומן כאחד הצעירים המוכשרים במפעל הבכיר של היבשת. במגזין הסקאוטינג הנחשב "TotalFootballAnalysis" פרסמו כתבה מקיפה על גלוך, בה בחנו את הפוטנציאל שלו לטווח הארוך באמצעות ניתוח מקצועי וסטטיסטיקות מתקדמות

האתר מצא התאמה בין גלוך לבין ג'מאל מוסיאלה (86%), בראהים דיאס (84%) ופלוריאן וירץ (84%), ובכתבה תואר הישראלי בן ה-19 כ"כוכב בהתהוות".

"בהתחשב בגילו הצעיר וברמה שהוא מציג עד כה, גלוך צפוי להגיע לאחת מחמש הליגות הבכירות תוך שנה-שנתיים. בהמשך הדרך, יש לו את הכלים להפוך לאחד השחקנים הטובים בעולם", כתבו. "הוא מנהל משחק יצירתי, ויודע לקבל החלטות נהדרות בשליש הקדמי. למרות שמדובר בשחקן שמסוגל להיות אפקטיבי גם רחוק מהשער, היכולות שלו בשליש הקדמי מכריעות ועושת את ההבדל. בנוסף, יש לו גם קור רוח מיוחד בסביבת השער".

אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג
אוסקר גלוך, רד בול זלצבורג | אתר רשמי, רד בול זלצבורג

בפורטוגל מתכוננים לגלוך, אבל לא משוכנעים שהוא יפתח. על פי חלק מהדיווחים, לוקה סוצ'יץ' עשוי לתפוס את מקומו בהרכב. "גלוך הוא ללא ספק הכישרון הכי גדול בסגל של זלצבורג, אבל בתקופה האחרונה הוא מתקשה להתאקלם לשיטת המשחק של הקבוצה, וללחץ הגבוה שהיא מנסה להפעיל על יריבותיה", כתבו באתר "אבולה". "אחרי פתיחה מצוינת לקדנציה שלו באוסטריה, גלוך מעט דועך לאחרונה בעיקר בשל הקושי שלו לעמוד במטלות ההגנתיות. הוא יצטרך להשתפר פיזית והגנתית כדי לשחק באופן קבוע. מצד שני, אם יש דבר שזלצבורג מתמחה בו, זה לאפשר לכישרונות גדולים לפרוץ ולצאת החוצה. פשוט נדרשת קצת סבלנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי