73 דקות וניצחון לנאתכו לפני הדרבי, לידור כהן וגיא חדידה כבשו

פרטיזן גירדה ניצחון 1:2 לפני הכוכב האדום ברביעי. צפו: כהן כבש את שערו הראשון במדי טראט, חדידה הבקיע ב-1:5 של אודסה

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו מוכן לדרבי ה"ישראלי": פרטיזן בלגרד גברה הערב (שישי) 1:2 על ז'לזניצ'אר במסגרת המחזור השמיני של הליגה הסרבית, ותגיע למשחק הגדול מול הכוכב האדום ביום רביעי מהמקום הראשון. הקשר הישראלי שיפגוש שינסה לגבור ברביעי על עומרי גלזר וברק בכר, פתח בהרכב, היה פעיל במחצית הראשונה והוחלף בדקה ה-73.

סלדאניה כבש את השער הראשון לזכות פרטיזן (27), אלכסנדר ג'ורג'וביץ' איזן בפנדל בדקה ה-31 אבל ג'יאס זאחיד שנכנס כמחליף כבש את שער הניצחון בדקה ה-82.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד חוגג שער
שער ראשון בבתים. ביברס נאתכו | רויטרס

* לידור כהן כבש שער בכורה במדי טראט בליגה התאילנדית. הקשר בן ה-30 סובב יפה מקצה הרחבה בדקה ה-13 וקבע יתרון 0:1 לקבוצתו, שהמשיכה לניצחון 1:2 על פורט. היה זה ניצחון הליגה הראשון של טראט אחרי חמישה מחזורים, והיא מדורגת במקום השביעי בליגה.

לידור כהן, טראט
יופי של ביצוע. לידור כהן | אתר רשמי, טראט

* באוקראינה, גיא חדידה עלה מהספסל וכבש בניצחון 1:5 של אודסה על אולכסנדריה במחזור השמיני בליגה. חדידה כבש את השער החמישי במשחק.

* יגאל בקר עמד בין הקורות והשלים 90 דקות בניצחון היוקרתי של זקאקיו 1:3 על א.א.ק לרנקה במסגרת המחזור החמישי בליגה הקפריסאית. קבוצתו מדורגת במקום השמיני בטבלה.

* יואב הופמייסטר פתח בהרכב קורונה קיילצה והוחלף בדקה ה-63 ב-1:1 עם לודז'. קבוצתו מדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה אחרי 8 מחזורים.

* תאי עבד עלה מהספסל בדקה ה-46 ב-0:0 של מילואי פ.ס.וו מול ונלו בליגה השנייה בהולנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי