צפו: צמד תוך 8 דקות לשגיב יחזקאל בטורקיה, צמד בישולים לאצילי באל עין

play
שגיב יחזקאל, אנטליאספור | אתר רשמי, אנטליאספור
תקציר: פרטיזן בלגרד – ז'לזניצאר 1:2 02:02

הישראלי של אנטליספור כבש פעמיים בדקות ה-10 וה-18 מול סמונספור. לינץ הדהימה את גלוך וזלצבורג, אלופת אוסטריה נוצחה בבית לראשונה מאז דצמבר 2020. אקס מכבי חיפה מככב מול אג'מן

(גודל טקסט)

* שגיב יחזקאל ממשיך את הפתיחה הטובה שלו באנטליאספור, שניצחה לראשונה העונה בזכות צמד שלו. מגן הנבחרת חתם רק בסוף השבוע שעבר בקבוצה הטורקית, ובבכורה שלו מול פנרבחצ'ה הוא רשם בישול. היום הוא שוב פתח בהרכב, וכבש שני שערים מהירים, שהכריעו את המשחק. יחזקאל כבש את שער הבכורה שלו כבר בדקה ה-10 במשחק מול סמונספור כשניצל הרחקה רעה ובעט מקרוב כדור שנהדף אליו, והכפיל בדקה ה-18 עם בעיטה חדה מ-16 מטר אחרי בישול של בוקסה. אחרי שישה מחזורים, אנטליאספור השיגה ניצחון ראשון העונה, 0:2, אחרי 3 תוצאות תיקו ושני הפסדים. יחזקאל הוחלף בדקה ה-60, בעוד רמזי ספורי עלה מהספסל בדקה ה-76.

* אחרי שכבש שער בכורה בליגת האלופות וזלצבורג ניצחה את בנפיקה 0:2 בחוץ, הנחיתה של אוסקר גלוך וקבוצתו בחזרה על הקרקע הייתה כואבת: BW לינץ היממה את האלופה האוסטרית וניצחה אותה בחוץ 0:1, כשגם הקשר הישראלי לא הצליח להושיע אחרי שעלה בדקה ה-65 מהספסל. זהו הפסד הליגה הראשון של זלצבורג מאז ה-30 ביולי אשתקד, במחזור הפתיחה, אולם בבית היא לא נוצחה במסגרת הזו מאז דצמבר 2020, כשאליאל פרץ כבש שער ניצחון לוולפסברגר שחגגה 2:3.

* אל עין ועומר אצילי אירחו את אג'מן במחזור השלישי של הליגה האמירתית, וכבר בהפסקה התוצאה עמדה על 0:4 כשאקס מכבי חיפה בישל פעמיים, בשער השלישי והרביעי. הבישול הראשון היה בחילוץ בסמוך לרחבת היריבה שהביא את הכדור אל הכובש יחיא נאדר, השני במסירת עומק טובה לסופיאן רחימי. אצילי הוחלף בדקה ה-63 והמשחק הסתיים ב-0:6 לאל עין ששמרה על מאזן מושלם.

* סער פדידה שיחק 45 דקות בהפסד של אולימפיה לובליאנה 4:2 לבראבו במחזור ה-9 בליגה הסלובנית. פדידה נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וספג צהוב לקראת הסיום. לובליאנה נותרה במקום השני, שתי נקודות מתחת לצלייה שלה משחק חסר. לובליאנה עם 5 הפסדים ותיקו ב-6 משחקי החוץ האחרונים נגד בארבו.

* עופרי ארד השלים 90 דקות בהרכב קייראט אלמטי, שסיימה ב-0:0 ביתי מול שחטאר קרגאנדי במחזור ה-23 בקזחסטן. קייראט מדורגת במקום הרביעי, מרחק ארבע נקודות מהמקום השלישי ששווה כרטיס לאירופה בעונה הבאה.

* דן גלזר שיחק 26 דקות כמחליף ב-1:1 של אופי כרתים בבית מול אטרומיטוס, שהצילה נקודה עם שוויון בדקה ה-86. קבוצתו של גלזר במקום השלישי בליגה היוונית.

* עוד בקזחסטן, איהאב גנאים לא שותף ב-0:0 של אקטובה אצל קיזילז'אר.

* רוסלן ברסקי שיחק 90 דקות בניצחונה החמישי ברציפות של בוראץ באניה לוקה – 1:2 בחוץ על טוזלה סיטי. קבוצתו במקום השני בליגה הבוסנית, מרחק נקודה מהמוליכה שירוקי.

* רועי קהת פתח בהרכב סומגאיט וספג כרטיס צהוב ב-0:0 הביתי מול טוראן בליגה האזרית, כאשר קבוצתו במקום השביעי עם שמונה נקודות אחרי שישה משחקים.

* סתיו נחמני נותר על הספסל בניצחונה הביתי של סט. מירן 0:1 על הארטס במחזור השישי בליגה הסקוטית. הפתעת העונה עדיין בלתי מנוצחת ומפגרת בשתי נקודות אחרי המוליכה סלטיק.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
המומנטום יימשך? גלוך | GettyImages, Hans Peter Lottermoser

* בדרבי היוקרתי מול גלאטסראיי השכנה באיסטנבול, עדן קארצב פתח בהרכב בשאקשהיר והוחלף בדקה ה-60 כשקבוצתו בפיגור כפול בבית. בסופו של דבר הישראלי וחבריו נוצחו 2:1 על ידי האלופה הטורקית במסגרת המחזור השישי.

* ארד בר לא נכלל בסגל פ.צ. ציריך שסיימה ב-0:0 אצל לוזאן במחזור השביעי בשוויץ.

* ללא יונס מלדה שלא התלבש, מכלן נכנעה בבית 2:1 ללובן ונחלה הפסד רביעי בשמונה מחזורים בליגה הבלגית.

* נפטצ'י באקו, עם עטאא ג'אבר וקני סייף בהרכב, סיימה ב-1:1 בחוץ נגד זירה.

* זה אמנם לא נגמר בתבוסה כמו ב-4:1 בגביע לפני פחות מחודש, אבל אלי דסה ודינמו מוסקבה שוב הפסידו בדרבי נגד ספרטק. קפטן נבחרת ישראל השלים 90 דקות ב-1:0 של קבוצתו, שהפסידה לראשונה מאז המחזור הראשון בליגה, ראתה את היריבה העירונית עוקפת אותה בטבלה ופספסה הזדמנות להיצמד לפסגה בסיום המחזור התשיעי בליגה הרוסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי