בוריס קליימן שוב שגה, פאס יאנינה הפסידה 3:2 בתוספת הזמן

כדור שנבעט ממרחק ברח לישראלי בין הידיים במחצית הראשונה, בדקה ה-90 העולה החדשה פאנסרייקוס הבטיחה את הניצחון. קארצב ובשאקשהיר חטפו רביעייה מפנרבחצ'ה

(גודל טקסט)

בוריס קליימן כבר אחראי לאחת הטעויות הגדולות של העונה בליגה היוונית, כאשר במשחק נגד פאוק סלוניקי ניסה לשחרר כדור מהיר וסידר לפאוק סלוניקי שער יקר, אבל הערב (רביעי) שוב שגה השוער הישראלי וקבוצתו ופאס יאנינה רשמה משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והפסידה 3:2 לפאנסרייקוס, העולה החדשה שחגגה בביתה ניצחון שני ברציפות הודות לשער עם תחילת הדקה ה-90.

אם מול פאוק סלוניקי ביום ראשון קליימן ניסה להוציא התקפה בבעיטת שוער מהירה שעלתה לו ביוקר כי אחד משחקני היריבה לחץ אותו, הכדור פגע בו ופאס יאנינה נקלעה לפיגור 1:0, הערב במשחק החוץ קליימן הגיב בצורה רעה לבעיטה ממרחק שעשתה את דרכה לשער ובמפתיע הכדור אכן פגש את הרשת, בעזרת השוער שהכדור ברח לו מהידיים וכך נקלעה פאס יאנינה לפיגור 2:1. קליימן גם ספג פנדל בדקה התשיעית ולמזלו בדקה ה-70 המארחת החמיצה פנדל נוסף, כאשר פילאס פספס הזדמנות להשלים צמד כשבעט גבוה מעל השער, אבל היה זה קוסטה אלכסיץ' שקבע 2:3 בסיום לזכות פאנסרייקוס שלא הפסידה אף משחק מאז שנכנעה לאולימפיאקוס במחזור הפתיחה.

* במסגרת הסיבוב הראשון בגביע הרומני, זיו מורגן השלים 90 דקות בניצחונה של קלוז' 1:3 בחוץ על אלכסנדריה.

* עדן קארצב רשם 90 דקות במדי בשאקשהיר בהפסד 4:0 לפנרבחצ'ה. הקשר הישראלי הוצב הפעם העמדת המגן הימני בתבוסה לקבוצת הפאר הטורקית, בה מה שהיה להפסד החמישי העונה כבר של קבוצתו שנמצאת עמוק בתחתית במקום ה-18 בטבלת הליגה הטורקית.

* באיחוד האמירויות ניצחה אל עין 2:3 את אל שערג'ח, עשתה זאת ללא עומר אצילי שנותר על הספסל לכל אורך 90 הדקות.

* בליגה הסלובנית, סער פדידה עלה מהספסל בדקה ה-88 ב-1:1 הביתי של אולימפיה לובליאנה מול קופר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי