השער המרגש של גנדלמן: "משחק עבור המדינה שלי, כולם בלבי"

play
רגע מרגש מאוד. גנדלמן לאחר השער | אימג'בנק GettyImages, JASPER JACOBS / BELGA MAG / Belga via AFP
עומרי גנדלמן כבש ובישל, גנט דרסה והתבססה בפסגת הבית של מכבי ת"א 02:04

בתקשורת הבלגית נטען כי קשר גנט איבד שני חברים במסיבה ברעים. לאחר שער הבכורה סיפר: "כל רגע חושב על אלה שנרצחו או נחטפו"

(גודל טקסט)

עומרי גנדלמן רשם אמש (חמישי) את משחקו הטוב ביותר מאז עבר לליגה הבלגית. הקשר הישראלי כבש שער בכורה, הוסיף בישול והצטיין ב-0:5 של גנט על בריידאלביק, בבית של מכבי תל אביב בקונפרנס ליג.

היה זה שער מרגש במיוחד עבור גנדלמן. לאחר הנגיחה הנהדרת, הניף אצבע לשמים ושלח נשיקה – בבלגיה טוענים כי מדובר במחווה לשני חברים שאיבד במתקפת החמאס במסיבה ברעים. "אני משחק לא רק עבור עצמי ועבור הקבוצה, אלא עבור המשפחה והמדינה שלי שנמצאים במצב קשה", אמר. "כל אדם בישראל איבד מישהו. בכל רגע אני חושב על האנשים שנרצחו או נחטפו. זה קשה. כולם בלבי. אני משחק עבורם".

הקשר הוסיף ואמר: "אני אוהב לשחק, יש לי פה חברים נהדרים לקבוצה שתמכו בי וחיבקו אותי כשהכל התחיל. גם המאמן נמצא שם עבורי, אבל כשאני על המגרש אני מנסה לעשות את העבודה". לאחר מכן הצטנע ואמר: "כשמקבלים בישול כל כך יפה, קשה שלא להבקיע. זה היה נחמד לכבוש את השער הראשון שלי עבור המועדון הנהדר הזה. בריידאלביק פתחה עם הרבה התלהבות, אז השער הגיע מהר ועזר לנו".

"ניתן היה לראות שעומרי מודאג מאוד ממה שקורה במדינה שלו, כי הוא הושפע באופן אישי", סיפר מאמן גנט היין ואנהאזברוק, וטען: "היו אנשים שטענו כי ההעברה של עומרי היתה כישלון. הוא היה טוב, כבש, בישל, שיחק היטב גם אחר כך. הוא יכול לשחק שני משחקים ברצף, הוא לא מתעייף".

שחקן גנט עומרי גנלדמן חוגג
רגע מרגש מאוד. גנדלמן לאחר השער | אימג'בנק GettyImages, JASPER JACOBS / BELGA MAG / Belga via AFP

בשבוע שעבר דיבר מאמן גנט בהרחבה על המצב וסיפר: "עומרי מאוד מודאג ממה שקורה בישראל. לכל אחד יש זכות להשמיע דעה, אבל עומרי הושפע באופן ישיר. הוא מרגיש את הכבוד שהוא מקבל מהקבוצה והוא גם מבין למה אנחנו לא יכולים לקחת צד. שוחחנו על זה, מדובר במצב לא פשוט ואנחנו מחוייבים לכך שלא ניתן לקיצוניים להרים ראש, אלא נאחד אנשים בתקווה לחיים טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי