אוסקר גלוך בישל במדי זלצבורג, עומר אצילי הוחלף בדקה ה-19

play
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג | GettyImages, Eurasia Sport Images
עומרי גנדלמן כבש ובישל, גנט דרסה והתבססה בפסגת הבית של מכבי ת"א 02:04

הקשר בן ה-19 הכין לדדיץ' את הראשון ב-0:3 הקליל על אלטאך, שחקנה של אל עין יצא בגלל הרחקת מגן ב-1:3 על אמירייטס

(גודל טקסט)

אחרי השער הנהדר לרשת אינטר בליגת האלופות והמחווה המרגשת למען הילדים החטופים, אוסקר גלוך בישל הערב (שבת) בניצחונה של רד בול זלצבורג 0:3 בבית על אלטאך במחזור ה-12 בליגה האוסטרית. הקשר הישראלי פתח בהרכב, יצר מצבים לחבריו ורשם החמצה גדולה בדקה ה-28, לפני שהכין במסירה חכמה לעמאר דדיץ' שנגח פנימה בדקה ה-44. מאוריץ קרגור הדני (46) וקארים קונאטה (59) הוסיפו במחצית השנייה, גלוך השלים 90 דקות וזלצבורג בפיגור נקודה משטורם גראץ המוליכה.

* נטע לביא פתח בהרכב גמבה אוסקה, אך לא הצליח להושיע את קבוצתו שהפסידה 1:0 לסרזו בדרבי של העיר – הפסד שישי בשבעת המשחקים האחרונים, ומשחק שמיני ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ביפן. קשר נבחרת ישראל ספג כרטיס צהוב בדקה ה-41 והוחלף במחצית, קבוצתו מדורגת במקום ה-14 בטבלה עם 34 נקודות ומחזיקה בהפרש השערים השני הכי גרוע בליגה (-18).

* לאחר שלא נכלל בסגל בשני המשחקים הקודמים ולפני שלושה משחקים עלה מהספסל, שב עומר אצילי להרכב של אל עין, אבל הוחלף כבר בדקה ה-19 לאחר שהמגן הימני הורחק ומאמנו נאלץ לבצע חילוף הגנתי. אריק בישל לקוג'ו לאבה (7), כבש בעצמו (44) ולאבה השלים צמד בתוספת הזמן של המחצית, כאשר אל עין ניצחה 1:3 את אמירייטס קלאב וניצבת במקום הראשון באיחוד האמירויות. אנדרס אינייסטה צימק מהנקודה הלבנה עבור המפסידה (58), אבל החטיא פנדל נוסף (73).

הסטורי של נטע לביא
הנעליים איתם עלה לביא למשחק | אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

* ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס בדקה ה-68 כאשר סבאיל המדורגת שלישית סיימה ב-2:2 בחוץ מול זירה, מוליכת הליגה האזרית לפחות זמנית.

* יונס מלדה, שחזר מפציעה בשבוע שעבר, שיחק מחצית כמחליף בהפסד הביתי של מכלן 2:0 לסרקל ברוז' במחזור ה-12. קבוצתו נותרה עם 11 נקודות ונמצאת במקום ה-13 בליגה הבלגית.

* סתיו נחמני לא שותף ב-0:4 הביתי של סט. מירן על סט. ג'ונסטון. קבוצתו התאוששה אחרי הפסד הבכורה וניצבת במקום השלישי בליגה הסקוטית עם 18 נקודות אחרי תשעה משחקים.

* רוסלן ברסקי נותר על הספסל של בוראץ באניה לוקה ב-0:1 הביתי על שירוקי, שהגדיל את יתרונה של קבוצתו בפסגת הליגה הבוסנית לשש נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי