גלוך כבש שער נפלא בהפסד של זלצבורג לאינטר, באיירן מושלמת

הישראלי הרעיד את הרשת בדקה ה-57 וחגג שער שני בליגת האלופות, אבל פנדל של צ'לחנוילו (64) העניק לנראזורי 1:2. פרץ ישב על הספסל של הבווארים, שניצחו 1:3 בחוץ את גלאטסראיי

(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת האלופות יצא לדרך הערב (שלישי) עם שער תוצרת ישראל, כאשר אוסקר גלוך הבקיע בהפסדה של רד בול זלצבורג 2:1 בסן סירו מול אינטר. דניאל פרץ ישב על הספסל בניצחונה של באיירן מינכן המושלמת 1:3 באיסטנבול על גלאטסראיי.

אינטר – רד בול זלצבורג 1:2

ארבע שנים אחרי שמנור סולומון הבקיע שער ניצחון בליגת האלופות בסן סירו (ב-1:2 של שחטאר דונייצק על אטאלנטה בדקה ה-95), הגיע תורו של אוסקר גלוך להרעיד את הרשת במקדש של הכדורגל האיטלקי ולבצע מחווה מרגשת. לאכזבתו של הכישרון הצעיר, השער השני שלו במפעל – ביצוע מלוטש מ-16 מטרים שלא הותיר ליאן זומר כל סיכוי – לא הספיק אפילו לנקודה. גלוך אמנם השווה בדקה ה-57 אחרי שער יתרון של אלכסיס סאנצ'ס (19) שהפך לשיאן המבקיעים בליגת האלופות מבין השחקנים הצ'יליאנים, אך אינטר זכתה בפנדל בדקה ה-64 והקאן צ'לחנוילו הכריע עבורה. לנראזורי כעת שבע נקודות והם בדרך הבטוחה לשמינית הגמר, בעוד זלצבורג רשמה הפסד שני ותנסה להתאושש בעוד שבועיים כשתארח את אינטר.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער
כמו מנור סולומון, גם הוא כבש בסן סירו. אוסקר גלוך | GettyImages, Marco Luzzani

מהלך המשחק

דקה 4: קרגור הדני מצא ברחבה את גלוך שבעט תחת הלחץ ומצא את זומר מוכן. הישראלי עם האיום הראשון במשחק.

דקה 19: גול! מחיטריאן הכניס כדור עומק לרחבה, פראטזי פספס ורק הסיט אותו, אבל זה היה לעבר אלכסיס שלא נכשל מול השוער שלאגר וחגג שער ראשון מאז חזר לסן סירו. 0:1 לאינטר.

דקה 57: גול! וזה השני של גלוך בליגת האלופות. שימיץ' השתלט נהדר מול שני בלמים ומסר לקרגור שהשאיר לגלוך, והישראלי בעט תוך כדי ריצה בחצי גובה בימין אל הרשת מ-16 מטרים. זומר נותר חסר אונים וזלצבורג חגגה 1:1.

דקה 64: גול! גורנה-דואת ביצע עבירה ברחבה על פראטזי, השופט הצביע על הנקודה הלבנה וצ'לחנוילו העלה את אינטר ל-1:2.

דקה 81: לאוטרו כבר חגג את השלישי של אינטר, אבל אחרי בדיקת VAR השער נפסל בגלל נבדל.

עוד בנושא

אחרי השער אוסקר גלוך סימן 30 – לכבוד 30 הילדים והנערים שנחטפו לעזה ברק בכר תקף בדמעות: "עולם הכדורגל מאכזב. איפה הכבוד לנרצחים?" בכדורגל הישראלי מצדיעים לברק בכר אחרי הנאום: "על הבמה הגדולה, מלך!" "שימו עליו עין": תאי עבד כבש לראשונה בליגת האלופות לנוער

דגל ישראל במשחק של אינטר מול רד בול זלצבורג
דגל ישראל בסן סירו | אימג'בנק GettyImages, MARCO BERTORELLO/AFP
הקאן צ'לחנוילו שחקן אינטר חוגג שער
החזיר את היתרון לאינטר. הקאן צ'לחנוילו | רויטרס

גלאטסראיי – באיירן מינכן 3:1

אחרי הניצחון הגדול של גלאטסראיי 2:3 באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד, אלופת טורקיה נתנה פייט גם לבווארים והייתה לפרקים מסוכנת יותר, אבל בסופו של דבר באיירן מינכן שמרה על המאזן המושלם ונמצאת בדרך הבטוחה לשמינית הגמר. בצל אזהרת המל"ל לישראלים השוהים הטורקיה, דניאל פרץ החליט להצטרף לנסיעה לאיסטנבול, אך כצפוי נותר על הספסל, בעוד המגן המרוקני נוסייר מזראווי שהביע הזדהות עם החמאס ועם הפלסטינים בפוסטים שונים בתקופה האחרונה, החלים מפציעה ושב היישר להרכב. סוון אולרייך גילה יכולת טובה בין הקורות, ככל הנראה במשחק האחרון לפני החזרה של מנואל נוייר, ונכנע רק לפנדל בפאננקה של מאורו איקרדי (30) שאיזן אחרי שער של קינגסלי קומאן (8). השילוב של הארי קיין וג'מאל מוסיאלה הכריע, כאשר החלוץ הבקיע בדקה ה-73 ואחרי שש דקות החזיר בישול לשחקן הכנף שיכול היה לשחק עם קיין בנבחרת אנגליה ובחר כזכור בגרמניה.

הארי קיין, חלוץ באיירן מינכן
שער ובישול. הארי קיין | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 8: גול! סאנה נכנס לרחבה מצד שמאל ומסר לעבר קומאן, קרטאס גלש ופספס והצרפתי נותר חופשי ובעט שטוח אל הרשת. 0:1 לבאיירן מינכן.

דקה 30: גול! קימיש גלש ברחבה ופגע ברגל של איקרדי, שחיכה לבדיקת ה-VAR וקיבל את הפנדל. הארגנטינאי ניגש בעצמו לנקודה הלבנה והכניע את אולרייך עם פאננקה אלגנטית כדי להשוות ל-1:1 עבור גלאטסראיי.

דקה 73: גול! מזראווי מסר מצד ימין למוסיאלה שהמשיך לכיוון קיין. החלוץ האנגלי נבלם בניסיון בעקב, אבל הכדור חזר אליו והוא הרשית מקרוב. 1:2 לבאיירן מינכן.

דקה 79: גול! קיין קיבל כדור בשמאל, הרים ראש ומסר לעבר מוסיאלה שהגיע מאחור ובקלות בעט פנימה. 1:3 לבאיירן.

מאורו איקרדי שחקן גלאטסראיי חוגג שער
השווה עם פאננקה. מאורו איקרדי | רויטרס

המחזור הרביעי בליגת האלופות הוא מחזור מראה, כך שבמחזור הבא תארח באיירן מינכן את גלאטסראיי בעוד אינטר תגיע לזלצבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי