אבו פאני כבש ובישל בדרבי, בישולים גם לספורי ונאתכו

play
מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi
צפו: נאתכו עלה לראש טבלת המבשלים, פרטיזן הביסה את ווז'דובאץ 0:3 01:33

קשר פרנצווארוש חגג שער שני ובישול תשיעי ב-0:3 על אויפשט, קשר אנטליאספור הכין את ה-0:1 מול בשאקשהיר וקשר פרטיזן בישל ב-0:3 על ווז'דובאץ. קליימן ספג משאפי בליגה היוונית

(גודל טקסט)

מוחמד אבו פאני ממשיך להצטיין במדי פרנצווארוש. הערב (ראשון) הוא כבש את שערו השני העונה בליגה ההונגרית ורשם בישול תשיעי, כשהאלופה הביסה 0:3 בדרבי את אויפשט. אלכסנדר פשיץ', חלוצה לשעבר של מכבי תל אביב, כבש את הראשון בדקה ה-27 אחרי טעות בהגנה. אבו פאני הרים כדור קרן והבלם הסורינאמי מיינטי אבנה נגח פנימה בדקה ה-70, ואחרי ארבע דקות עט על הריבאונד והרשית בעצמו, לפני שהוחלף שתי דקות לסיום. פרנצווארוש שבה לפסגה עם 25 נקודות מתוך 30 אפשריות. הרכש ממכבי חיפה הוא מלך הבישולים בליגה ההונגרית, כשלבאים אחריו יש ארבעה אסיסטים בסך הכול.

* רמזי ספורי פתח בפעם הראשונה בהרכב אנטליאספור, לצד שגיב יחזקאל, ובישל את שער הניצחון ב-0:1 הביתי על איסטנבול בשאקשהיר במחזור ה-10 בליגה הטורקית. קרן של הקשר בדקה ה-16 מצאה את ראשו של הבוסני דריו שאריץ', שהכריע את המשחק וקידם את אנטליאספור למקום ה-12. ספורי ויחזקאל הוחלפו יחד בדקה ה-68, בעוד עדן קארצב נותר על הספסל של האורחת, שנמצאת במקום ה-17 ומתחת לקו האדום.

* ביברס נאתכו התבודד בראש טבלת המבשלים בליגה הסרבית עם אסיסט חמישי העונה, כשפרטיזן בלגרד הביסה 0:3 את ווז'דובאץ בבית. נאתכו הכין לסברינה את הראשון בדקה ה-54 והוחלף בדקה ה-71, כשקבוצתו ברצף של 11 ניצחונות ושוב מקדימה את הכוכב האדום בשבע נקודות (עם משחק יותר).

* אלי דסה פתח היום כרגיל בעמדת המגן הימני של דינמו מוסקבה, שניצחה 1:2 בבית את אורל. קפטן נבחרת ישראל השלים 90 דקות וקבוצתו התקדמה אל המקום הרביעי בליגה הרוסית, אחרי חמישה מחזורים רצופים שבהם לא ניצחה.

מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש
מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש | אימג'בנק GettyImages, Laszlo Szirtesi

* בוריס קליימן פתח בשערה של פאס יאנינה בהפסד 2:0 לאריס סלוניקי. השוער הישראלי נכנע בדקה ה-55 לשער בכורה בנגיחה של שאפי סוליימאנוב, אקס הפועל באר שבע שחטף אתמול ברשתות החברתיות מחבריו לשעבר בעקבות שיתוף פוסט תמיכה בפלסטינאים. אלברו סאמורה חתם את התוצאה רבע שעה לסיום, בריבאונד אחרי הדיפה לא מספיק טובה של קליימן. קבוצתו במקום ה-13 (לפני אחרון) בליגה היוונית וזה היה הפסדה השישי ברציפות.

* מתן בלטקסה שיחק 33 דקות כמחליף בניצחון החוץ המפתיע של אוסטריה וינה 0:1 על שטורם גראץ, שהפסידה לראשונה וכעת יתרונה על פני רד בול זלצבורג בפסגת הליגה האוסטרית עומד על נקודה בלבד. קבוצתו של בלטקסה במקום השישי בזכות ניצחון שלישי ברציפות.

* שבוע אחרי צמד שערי הבכורה במדי אפולון לימסול, אליאל פרץ הוחלף בדקה ה-53 בתבוסה הביתית 3:0 לפאפוס. קבוצתו נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והפסד הבכורה הזה גם הוריד אותה מהמקום הראשון בליגה הקפריסאית אל השני, כשאפואל ניקוסיה חלפה על פניה.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו וסיפק שלוש עצירות ב-1:1 שחילצה זקאקיו אצל אנורתוזיס פמגוסטה. השוער הישראלי נכנע רק לפנדל של הלדר פריירה בדקה ה-48, אך המחליף דלמירו איזן שלוש דקות לסיום ומנע מהמארחת להיות זו שעולה לפסגה בקפריסין.

* עופרי ארד השלים 90 דקות ב-0:0 של קייראט אלמטי בחוץ מול אטיראו. קבוצתו במקום הרביעי בליגה הקזחית, מרחק שש נקודות מהמקום השלישי והכרטיס למוקדמות הקונפרנס ליג, שם ניצבת אקטובה שסיימה ב-2:2 ביתי מול ז'טיסו. איהאב גנאים נותר על הספסל ולא שותף.

* רועי קהת שיחק 84 דקות ב-0:0 הביתי של סומגאיט מול גבאלה, אצלה גלעד אברמוב השלים 90 דקות ואוסמה חלאיילה לא היה בסגל. סומגאיט במקום השביעי בליגה האזרית, גבאלה תשיעית ורק שתי נקודות מעל הקו האדום.

* עטאא ג'אבר פתח בהרכב של נפטצ'י באקו, ספג צהוב ושיחק 69 דקות בהפסד הביתי 1:0 לסבאח בדרבי. קני סייף נכנס בדקה -75 ונפטצ'י ספגה בתוך תוספת הזמן ונותרה במקום החמישי בליגה האזרית.

* סער פדידה נכנס בדקה ה-53 בתיקו הביתי השלישי ברציפות של אולימפיה לובליאנה בליגה הסלובנית – הפעם 0:0 מול אלומיני. האלופה נמצאת במקום השלישי, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה צלייה.

* לידור כהן הוחלף בדקה ה-78 בניצחונה של טראט 0:1 על פראצ'ואפ בליגה התאילנדית. קבוצתו התקדמה למקום השישי עם 12 נקודות אחרי תשעה מחזורים.

* אור דדיה לא נכלל בסגל של אברדין, שהפסידה 2:0 לקילמרנוק ונמצאת רק במקום ה-10 בליגה הסקוטית.

* ללא עומרי גנדלמן המורחק, גנט עלתה למקום השלישי בליגה הבלגית בזכות 1:3 ביתי על סטנדרד ליאז'. הוגו קאופרס אמנם החמיץ פנדל (5), אבל תיקן בבליץ של שבע דקות שביצעה יריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג: תחילה עם שער עצמי של מרלון פוסי (32), לאחר מכן קאופרס בנגיחה (35) ואז טאריק טיסודאלי (39).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי