תיקו דרמטי לבכר, גלזר והכוכב האדום, שערים לשלמה ולאבו פאני

play
רז שלמה, בלם לובן | GettyImages
גלזר ספג בדקה ה-90+1, הכוכב האדום בלגרד שוב מעדה בליגה הסרבית 02:10

השוער ספג בדקה ה-90+1 ואלופת סרביה איבדה נקודות יקרות ב-1:1 מול באצ'קה טופולה, פרטיזן בורחת לה בפסגה. הבלם הבקיע בפתיחה וסייע לקבוצתו להעפיל לשמינית הגמר בבלגיה, הקשר כבש בדקה ה-120 לזכות פרנצווארוש בגביע ההונגרי

(גודל טקסט)

שתי הופעות בלבד יש לבלם רז שלמה בלובן הבלגית, שרכשה אותו הקיץ ממכבי נתניה. בהופעתו הראשונה הוא כבש בהפסד הליגה 3:2 לסרקל ברוז', הערב (רביעי) הוא מצא את הרשת במשחק הגביע מול אלן גרוטנברג.

שלמה פתח בהרכב לובן והשלים 90 דקות בניצחון הביתי הקליל 0:5 על היריבה מהליגה החמישית, בסיומו הקבוצה הבטיחה את העפלתה לשמינית הגמר. כמו במשחק הליגה בו כבש, שלמה שוב היה הראשון למצוא את הרשת, בדקה ה-11. כעת שלמה יקווה שהופעתו השנייה שהובילה לשערו השני, תאפשר לו אולי לזכות לאמון גם מול ווסטרלו בשבת במסגרת הליגה, שם לובן נאבקת בתחתית.

* לגיונר נוסף ששיחק הערב זהו השוער עומרי גלזר, שלמרות הפציעה בסוף השבוע שאילצה את ברק בכר להוציאו במחצית, עלה בהרכב במשחק הבית מול באצ'קה טופולה במסגרת המחזור השמיני בסרביה. גלזר הציג יכולת טובה, אבל הכוכב האדום נתקעה בהתקפה ורק בדקה ה-84 עלתה ליתרון דרמטי משער של אלכסנדר קטאי בנגיחה אחרי לחץ כבד מאוד. עם זאת, הדרמה הגיעה לשיאה כאשר בדקה הראשונה מתוך ארבע של תוספת זמן, הצליח איפט דיאקובאץ להכניע את הישראלי באחד על אחד, הכוכב האדום סיימה רק ב-1:1 ורשמה מעידה שלישית העונה, אחרי שני הפסדים שכבר ספגה. פרטיזן בלגרד וביברס נאתכו כעת ביתרון שש נקודות בפסגה.

רז שלמה, בלם לובן
שני משחקים, שני שערים. רז שלמה | אימג'בנק GettyImages

* אוסקר גלוך פתח בהרכב זלצבורג במשחק החוץ נגד הארטברג בגביע האוסטרי, אבל הוחלף בדקה ה-71 כאשר קבוצתו הייתה בפיגור 1:0. דקות לאחר מכן זלצבורג השוותה והמשחק נכנס להארכה והסתיים בניצחונה של זלצבורג בתום דו קרב פנדלים. במשחק נוסף, מתן בלטקסה וסילבה קאני לא נכללו בגל אוסטריה וינה בניצחונה 0:1 על אוסטריה קלגנפורט בגביע.

* מוחמד אבו פאני עלה מהספסל בדקה ה-72 במשחק הגביע של פרנצווארוש נגד פושקאש אקדמי, אבל סיים כגיבור הגדול של הערב. בדקה ה-114 בהארכה אדאמה טראורה העלה את המקומיים ליתרון 2:3, אבל ארטם פאבורוב איזן כעבור שלוש דקות וכבר נראה היה ששולח את המשחק לפנדלים, אלא שעמוק-עמוק בתוך תוספת הזמן של ההארכה, אחרי למעלה מ-120 דקות, הישראלי קבע 3:4 והעלה את פרנצווארוש לסיבוב הבא.

* במשחק גביע נוסף בבלגיה, גנט ניצחה 1:3 ללא עומר יגונדלמן את פאטרו אייסדן ועלתה גם כן לשלב הבא.

* באוקראינה, גיא חדידה עלה מהספסל לשש דקות בניצחון צ'רנומורץ אודסה 1:4 על זוריה בדרך לחצי גמר הגביע. לידיעה המלאה.

* בטורקיה, שגיב יחזקאל לא נכלל בסגל ורמזי ספורי עלה בדקה ה-66 מספסל אנטליהספור, שניצחה 0:3 את אורדוספור בדרך לסיבוב הרביעי.

* אור דדיה לא נכלל בסגל אברדין שהביסה בחוץ 2:4 את מאת'רוול בליגה הסקוטית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי