חדשות טובות לאצילי? אלפרד סחרודר פוטר מאל עין, קרספו יחליפו

play
עומר אצילי, שחקן אל עין | עיבוד תמונה, אל עין
סלאלום אדיר, צ'יפ מ-40 מטר וחופשית מושלמת: צפו בשערי השבוע 02:51

"ההחלטה התקבלה על רקע חילוקי דעות בין המאמן והצוות שלו להנהלה", נטען בקבוצה מהאמירויות שהכריזה על החלפתו בארגנטינאי. הישראלי לא התלבש בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים תחת ההולנדי

(גודל טקסט)

אחרי קצת יותר מחמישה חודשים בתפקיד, פוטר היום (רביעי) אלפרד סחרודר מאל עין. התוצאות של המאמן ההולנדי שהיה מועמד בעבר למכבי תל אביב לא היו רעות – ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, אולם בהנהלה בכל זאת בחרו לזעזע.

"ההחלטה התקבלה על רקע חילוקי דעות בין המאמן והצוות שלו, להנהלה", נטען. "אנחנו רוצים להודות לאלפרד על המאמצים שלו ומאחלים לו הצלחה בעתיד. בשעות הקרובות נודיע על מאמן חדש".

ייתכן שמדובר בחדשות טובות עבור עומר אצילי, שנותר מחוץ לסגל בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים. כעת, מי שיעמוד על הקווים בקבוצה של אצילי הוא הרנאן קרספו, חלוץ העבר הארגנטינאי שאל עין הכריזה הערב על מינויו. קרספו לאחרונה אימן את אל דוחאייל הקטארית וקודם לכן את סאו פאולו במשך שנה וחצי.

הרנן קרספו מאמן סאו פאולו
הרנן קרספו מאמן סאו פאולו | רויטרס

"בחרתי את השחקנים שחשבתי שהכי ראויים להיות בסגל", אמר סחרודר לאחר הפסד אל עין 3:1 לאל וואסל בליגה של איחוד האמירויות. אחד הכתבים המסקר את הקבוצה מיהר להוסיף למחרת כי "בתקופה הקרובה נראה הרבה פייק ניוז בנוגע לקבוצה. אני שומע את השמועות על כך שאצילי יוחלף בינואר, אבל יכול להבטיח לכולם שהוא ימשיך בקבוצה ולא יעזוב. סחרודר מבין שהוא צריך למצוא דרך להפיק ממנו תוצרת, והמטרה המוצהרת של המועדון היא שמירה על יציבות. אני מקווה מאוד ששחקנים כמו אצילי לא יקשיבו לשמועות והדיווחים השקריים, כי בונים עליהם לטווח הארוך וכל רעש רקע כזה עשוי לפגוע בקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי