ביקורת על גלוך? חברו לקבוצה רמז: "אסור לטעות כך ברמות הללו"

איבוד כדור של הקשר באיזור מסוכן הוביל לפנדל שגרם להפסד והדחה של זלצבורג מליגת האלופות, דדיץ' הסביר ש"על טעויות מענישים". לפחות באיטליה התרשמו והעניקו לו את הציון הגבוה בקבוצה: "טכניקה פנומנלית, ניצוצות של כדורגל מעורר השראה"

(גודל טקסט)

הערב ההפכפך של אוסקר גלוך: זה החל עם כמה מהלכים יפים, נמשך במעורבות בכל ההתקפות המסוכנות, אבל הסתיים עם טעות שבמידה רבה הובילה לסיום דרכה של רד בול זלצבורג בליגת האלופות. האוסטרים נכנעו אמש (רביעי) 1:0 לאינטר בבית, ואיבדו סיכוי לעלות לשלב הבא אחרי שמעידה ואיבוד כדור של גלוך איפשרו לנראזורי לסחוט פנדל, אותו תרגם לאוטרו מרטינס לשער ניצחון.

גלוך אמנם סחט מחמאות בעקבות היכולת שהציג ברוב שלבי המשחק, אבל הוחלף זמן קצר אחרי השגיאה שלו, וגם ספג ביקורת מרומזת מחברו לקבוצה אמאר דדיץ'. דדיץ' הבוסני, שבשבוע שעבר כבש בליגה מבישול של גלוך אך לא חגג כמחווה של סולידריות עם הפלסטינים בעזה, ספק האשים את גלוך בסיום.

"אסור לעשות טעויות כאלה במשחקים מהסוג הזה. ברמות הללו, מענישים אותך על כל טעות", אמר דדיץ', בלי להתייחס ישירות לגלוך. "היה פנדל ברור ולא היה שום דבר שיכולנו לעשות לגביו".

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג
"פחות הבריק הפעם". גלוך | אימג'בנק GettyImages, Severin Aichbauer

לפחות בתקשורת האיטלקית גלוך קיבל ציונים גבוהים, והמשיך להרשים. באתר "טוטומרקאטו" העניקו לו ציון 6.5, הגבוה מבין שחקני זלצבורג וכתבו: "הוא התחיל בכנף שמאל ועבר בהמשך למרכז. רוב ההתקפות של האוסטרים התחילו ממנו. הראה ניצוצות של כדורגל מעורר השראה". גם באתר "איל ג'ורנאלה" העניקו לו ציון 6.5 ונימקו: "טכני, חי את המשחק, עם בעיטה נהדרת. אחרי ההצגה שלו בסן סירו, גלוך עשה הכל כדי לשחזר את אותה יכולת".

באתר "יורוספורט" האיטלקי הסתפקו בציון 5.5 לגלוך וציינו ש"אחרי שהיה קטלני בסן סירו, הוא נראה פחות מבריק", אבל מצד שני גם החמיאו וציינו: "יש לו יכולת בעיטה מסקרנת ובסיס טכני פנומנמלי. ובכל זאת, הוא לא היה מספיק תכליתי במצבים בהם היה יכול לבעוט בעצמו או לסדר מצבי הבקעה לחבריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי