רן בן שמעון צפה מהיציע בניצחון א.א.ק לרנקה, נאתכו ופרטיזן לא עוצרים

המאמן ראה את שחקניו החדשים גוברים 0:1 על אפולון של אליאל פרץ (16 דקות). נאתכו שיחק 80 דקות ב-1:2 על צ'וקאריצ'קי - הניצחון ה-13 ברציפות של קבוצתו, שהכריעה בדקה ה-97

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

יממה לאחר שמונה למאמן א.א.ק לרנקה בפעם השנייה בקריירה, רן בן שמעון ישב הערב (ראשון) ביציע וצפה בקבוצתו החדשה-ישנה מנצחת 0:1 בחוץ את אפולון לימסול, אצלה אליאל פרץ שיחק 16 דקות כמחליף. פראן סול הספרדי הכריע בדקה ה-40 וקידם את א.א.ק למקום השמיני בליגה הקפריסאית, שתי נקודות פחות מאפולון השישית שרשמה הפסד שלישי ברציפות.

* ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד ממשיכים בדהירה שלהם, והערב השיגו ניצחון 13 ברציפות בליגה הסרבית – 1:2 על צ'וקאריצ'קי בזכות שער בדקה ה-97 של הבלם מיחאילו איליץ'. קפטן הנבחרת לשעבר פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב (68) והוחלף בדקה ה-80, כאשר שלוש דקות לאחר מכן הצליח איגור מילאדינוביץ' להשוות. סלדאניה הברזילאי כבש ראשון בדקה ה-21 וחגג את שערו ה-10 העונה (מלך שערי הליגה). פרטיזן כעת עם 40 נקודות בפסגה – שש יותר מהכוכב האדום של ברק בכר ועומרי גלזר.

* אור דדיה נותר מחוץ לסגל של אברדין במשחק החוץ היום (ראשון) מול האלופה סלטיק, שכמובן חסרה עדיין את ליאל עבדה הפצוע. לפני המשחק, קריאות בוז של הקהל המקומי גרמו לקיצור דקת הדומייה לציון יום הזיכרון הבריטי. במקביל, הוצגו גם הפעם לא מעט דגלי פלסטין ביציעים. סלטיק הביסה את יריבתה 0:6 (שלושה שערים הובקעו בתוך תוספת הזמן שארכה 10 דקות) והיא עדיין בלתי מנוצחת בפסגת הליגה הסקוטית, עם 35 נקודות מתוך 39 אפשריות.

* גלעד אברמוב ואוסמה חלאיילה פתחו יחד בהרכב של גבאלה והשלימו 90 דקות, אך לא הצליחו לעצור את זירה, מוליכת הליגה האזרית, שניצחה 0:1 במגרשה ויצאה לפגרת הנבחרות כשהיא בפסגה. גבאלה ירדה למקום האחרון עם שמונה נקודות בלבד אחרי 13 מחזורים.

* עוד באזרבייג'אן: ניר ברדע השלים 90 דקות וידין לוגסי נכנס בפתיחת המחצית השנייה בהפסדה של סבאיל 3:1 אצל קרבאח המדורגת שנייה. סבאיל במקום הרביעי, מרחק שש נקודות מהפסגה.

* גיא חדידה נכנס בדקה ה-50 והיה שותף להפסד הדרמטי של צ'רנומורץ אודסה 3:2 בבית מול רוך לבוב, אצלה אנז' פרדי פלומן נכנס גם הוא כמחליף והכריע בדקה ה-87. אודסה במקום השביעי בליגה האוקראינית עם 19 נקודות אחרי 13 משחקים.

* סער פדידה שיחק 18 דקות כמחליף ב-0:1 הדרמטי של אולימפיה לובליאנה על מורה. טימי מקס אלסניק (90+3) כבש בתוספת הזמן והשאיר את קבוצתו במקום השני בסלובניה, מרחק חמש נקודות מהמוליכה צלייה.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו וספג בדקה ה-90, כאשר קאלין פופסקו השלים צמד והעניק למארחת אותלוס ניצחון 1:2. בקר וקבוצתו ירדו למקום ה-12 בליגה הקפריסאית עם תשע נקודות לאחר 11 משחקים.

* רד בול זלצבורג, ללא אוסקר גלוך שנמצא עם נבחרת ישראל בקוסובו, ניצלה מהפסד עם 0:0 בחוץ מול אוסטריה וינה, שהחמיצה פנדל בדקה ה-89. מתן בלטקסה נכנס בדקה ה-92 אצל המארחת והספיק לקבל צהוב דקה לאחר מכן. זלצבורג עם 30 נקודות בפסגת הליגה האוסטרית, מקדימה בזכות הפרש שערים אצל שטורם גראץ. אוסטריה וינה נבלמה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים והיא במקום השביעי.

* עומרי גנדלמן נותר על הספסל של גנט ב-1:1 הביתי מול אנדרלכט. יריבת מכבי תל אביב בקונפרנס ליג הובילה משער של מתיאס סמואז (38), אבל קספר דולברג איזן בפנדל (45+4) עבור השנייה בטבלת הליגה הבלגית. גנט שלישית עם 27 נקודות, שבע פחות מהמוליכה אוניון סן ז'ילואז.

* ציריך, ללא ארד בר, הביסה 0:3 בחוץ את לוגאנו ונותרה במקום השני בליגה השוויצרית, מרחק נקודה מהאלופה יאנג בויז שניצבת בפסגה.

* רוסלן ברסקי לא נכלל בסגל של בוראץ באניה לוקה, שניצחה 2:3 בתוספת הזמן את ז'לייזניצ'אר במחזור ה-14 ושמרה על יתרון שש נקודות בפסגת הליגה הבוסנית.

* רועי הרמן לא היה בסגל של בוטב פלובדיב ב-1:1 בחוץ מול לבסקי סופיה במחזור ה-17 בליגה הבולגרית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי