צלב קרס בדרבי בבוסניה: שלט אנטישמי מחריד הונף נגד אמיר כבירי

play
השלט הנורא של אוהדי ולז' מוסטאר הבוסנית | צילום מסך, טוויטר
חולצה של נבחרת ישראל בחדר ההלבשה, עם שמו של נווה שוהם החטוף בעזה 00:32

זרינסקי שבבעלות הישראלי הובסה 3:0 נגד ולז' במשחק שהופסק מספר פעמים, באחד המקרים בעקבות שלט מבחיל שגרם לשחקני הקבוצה להתעמת עם האוהדים

(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של מוסטאר הסתיים לפני שעה קלה ב-0:3 מוחץ לזכות ולז' על זרינסקי, קבוצתו של הבעלים אמיר כבירי, אבל בתקשורת הבוסנית עוסקים הערב (שני) בשלט האנטישמי המחריד שהניפו אוהדי המארחת במטרה לפגוע בישראלי בימים כואבים וקשים אלו.

בשלט המזעזע, שאותו תוכלו לראות בסרטון שלהלן, ציירו אוהדי ולז' משוואה שלפיה צלב קרס + מגן דוד = איבר מין גברי. מיד עם הנפת השלט, שחקני ולז' התעמתו עם אוהדיהם ודרשו מהם להוריד את השלט והשופט הורה על עצירת המשחק בפעם השנייה – דקות קודם לכן עצר את ההתמודדות בעקבות אבוקות ורימונים שהושלכו לכר הדשא.

בסך הכל הופסק המשחק שלוש פעמים, רק המחצית הראשונה ארכה קרוב ל-80 דקות, אבל המשחק הגיע לסיומו וכאמור ולז' ניצחה 0:3 את זרינסקי של כבירי, אלופת בוסניה שנותרה במרחק שבע נקודות מהפסגה.

נזכיר כי זו לא הפעם הראשונה שבבוסניה מניפים שלטים נגד כבירי. זה קרה גם בתחילת החודש, כאשר אוהדי צליק כתבו "זו*ה של יהודי" בגנות זרינסקי מוסטאר ובעליה הישראלי. יש לציין שרוב אזרחיה של בוסניה הינם מוסלמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי