לידור כהן כבש ובישל בניצחונה של טראט בגביע התאילנדי

play
לידור כהן שחקן טראט מסמן חצי לב | צילום מסך, .
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.12 07:01

שחקן הכנף הישראלי הוביל את קבוצתו לשמינית הגמר עם 0:2 על קסצארט וציין את השער עם סימון "חצי לב" למען החטופים. עומרי גנדלמן ורז שלמה עלו לרבע גמר הגביע הבלגי, הופמייסטר לרבע הגמר בפולין

(גודל טקסט)

אחרי הבישול בליגה בשבת, לידור כהן כבש ובישל היום (רביעי) במסגרת הגביע התאילנדי, כאשר טראט ניצחה 0:2 את קסצארט ועלתה לשמינית הגמר. שחקן הכנף הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-62 כבש מארבעה מטרים, העלה את קבוצתו ליתרון וציין את השער עם סימון חצי לב למען החטופים. בדקה ה-78 בישל כהן לנטאווט סומבאטיוטה שדחק מקו השער וקבע את תוצאת המשחק, וארבע דקות לאחר מכן הוא הוחלף.

* עומרי גנדלמן ממשיך לקבל קרדיט בהרכב של גנט והפעם השלים 90 דקות בניצחון החוץ 0:1 על סינט טרוידן שסידר העפלה לרבע גמר הגביע הבלגי. הוגו קאופרס (38) הכריע עבור הקבוצה שנאבקת עם מכבי תל אביב על ראשות בית ב' בקונפרנס ליג.

* רז שלמה נכנס בדקה ה-63 והיה שותף לעלייתה של לובן לרבע גמר הגביע הבלגי עם ניצחון 2:4 בפנדלים על קנוקה מהליגה השלישית, אחרי 1:1 ב-120 דקות.

* יואב הופמייסטר השלים 120 דקות בניצחון המפתיע של קורונה קיילצה 1:2 על לגיה ורשה, בדרך לרבע גמר הגביע הפולני. תומאש פקהארט, אקס הפועל באר שבע, השווה עבור האורחת בדקה ה-42, אבל מרטין רמאקל הבלגי הכריע בדקה ה-120.

* מוחמד אבו פאני נכנס בדקה ה-61 והיה שותף לניצחון החוץ של פרנצווארוש 0:2 על מזוקובשד-זורי במשחק השלמה מהמחזור הרביעי בליגה ההונגרית, שלושה ימים אחרי ה-0:0 הביתי מול אותה יריבה. האלופה קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון וצימקה את הפער מפאקש המוליכה לנקודה בלבד. אבו פאני ספג צהוב בדקה האחרונה.

תקציר ניצחונה של טראט

* דן גלזר שיחק 10 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של אופי כרתים 1:3 על קיפיסיאס בשמינית גמר הגביע היווני. משחק הגומלין יהיה ב-10 בינואר, במגרשה של היריבה שנועלת את טבלת הליגה הבכירה.

* רז מאיר לא שותף בחידוש המשחק בין ר.ק.ס ואלווייק לאייאקס, שניצחה 2:3 ועלתה למקום השישי בליגה ההולנדית. כזכור, המשחק נעצר לפני כחודשיים בדקה ה-84 בעקבות פגיעתו של השוער המקומי אטיין ואסן שעבר החייאה על כר הדשא. בחודש שעבר הוא חזר לשחק וגם הערב עמד בשער לדקות הנותרות.

* סתיו נחמני לא שותף בהפסדה של סט. מירן 1:0 בחוץ לסט. ג'ונסטון במחזור ה-16 בליגה הסקוטית. קבוצתו במקום הרביעי אחרי שלושה הפסדים רצופים.

* זיו מורגן ישב על הספסל של קלוז' ב-0:0 בחוץ מול ראפיד בוקרשט בשלב הבתים של הגביע הרומני, קבוצתו עלתה לרבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי