"הרבה קבוצות רוצות את גלוך, אבל הוא יסיים את העונה בזלצבורג"

play
"בדרך אל הטופ". גלוך | GettyImages, Pier Marco Tacca
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.12 07:22

המנהל המקצועי של האוסטרים לא הכחיש שהישראלי זוכה לביקוש והרעיף עליו מחמאות: "אין פניות בעניינו. הוא איתנו קרוב לשנה, אבל באמת הגיע בחצי השנה האחרונה"

(גודל טקסט)

אוסקר גלוך הגיע לרד בול זלצבורג בינואר שעבר בתור אחד השחקנים הכי צעירים בסגל שלה ובהבנה שהוא יזדקק למספר חודשים כדי לקבל הזדמנות אמיתית כשחקן הרכב. כמעט שנה עברה והוא ללא ספק ביסס את מעמדו כאחד השחקנים הכי טובים באוסטריה, אם לא "הטוב שבהם ובפער גדול" כפי שהצהיר אנדי הרצוג לאחרונה.

לאור יכולתו הטובה העונה בליגה ובליגת האלופות, כזכור הוא כבש בליסבון נגד בנפיקה ובסן סירו נגד אינטר, הוא כבר מוזכר כמועמד לקבוצות מהטופ העולמי – ביניהן קבוצות מהפרמיירליג וכן הגדולות של איטליה, ובהחלט ייתכן שזה יקרה בסיום העונה.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער
איזה אושר. גלוך | אימג'בנק GettyImages, Gualter Fatia

"אוסקר נמצא איתנו קרוב לשנה, אבל הוא הגיע באמת בחצי השנה האחרונה", אמר המנהל המקצועי ברנרד זאונבוכנר, "היכולת שלו טובה יותר והוא גם מעורב יותר ביצירת שערים. מאוד נוח לו בזלצבורג, הוא מרגיש את את האמון בו כחלק מהתהליך ויש לו חוזה לטווח ארוך, כך שזה טבעי שהוא יסיים את העונה אצלנו. הרבה קבוצות מעוניינות בו, אבל אין פניות בעניינו והוא כולו מפוקס בזלצבורג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי