ביברס נאתכו כבש בכדור חופשי, אבל פרטיזן מעדה לפני הדרבי

play
שער ראשון בבתים. ביברס נאתכו | רויטרס
לפני הדרבי, בכר, גלזר והכוכב האדום בלגרד חגגו ניצחון שישי רצוף עם 1:4 01:29

הקשר הישראלי סובב פנימה בדקה ה-44, אך קבוצתו הסתפקה ב-3:3 ביתי מול רדניצ'קי קראגויבאץ ומפגרת בשתי נקודות אחרי הכוכב האדום. ניצחון נוסף לרן בן שמעון, הפסדים לעומר אצילי ורז שלמה

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו הבקיע הערב (שבת) את שערו השישי העונה בליגה הסרבית (לצד שבעה בישולים), אבל פרטיזן בלגרד מעדה לפני הדרבי הגדול ביום רביעי וסיימה ב-3:3 ביתי מול רדניצ'קי קראגויבאץ. האורחת כבר הובילה 0:2 בדקה ה-16, אבל מלך השערים סלדאניה צימק בדקה ה-39 עם שערו ה-13 ואחרי חמש דקות סובב נאתכו כדור חופשי אומנותי מ-18 מטרים מעל החומה ואל החיבורים. הישראלי הקפיץ בדקה ה-61 לסלדאניה שהשלים את המהפך, אבל ה-VAR התערב והשער נפסל בגלל נבדל. נאתכו הוחלף בדקה ה-70 ואחרי ארבע דקות פרטיזן ספגה, כשהמחליף כריסטיאן בליץ' מנע הפסד עם 3:3 בדקה ה-88. כעת לכוכב האדום 46 נקודות בפסגה ולפרטיזן 44, ערב משחק העונה.

* רז שלמה ממשיך לקבל קרדיט מאוסקר גרסיה בעמדת הקשר האחורי ושוב השלים 90 דקות, אבל לובן הפסידה בביתה 2:1 לסרקל ברוז' בגלל פנדל בדקה החמישית של תוספת הזמן ונמצאת במקום ה-15 והלפני אחרון בליגה הבלגית.

* עומר אצילי נכנס כמחליף בדקה ה-59 ולא מנע את הפסדה של אל עין 2:0 בבית לאל וואחדה. קבוצתו ירדה למקום החמישי בליגה של איחוד האמירויות, מרחק שמונה נקודות מהמוליכה אל וואסל.

השער של ביברס נאתכו

* רן בן שמעון ממשיך לקדם את א.א.ק לרנקה בקדנציה השנייה שלו, כשהפעם קבוצתו הביסה 0:3 בחוץ את אתניקוס אכנאס ונמצאת כעת במקום השישי, שש נקודות מהפסגה. א.א.ק עם 10 נקודות מתוך 12 מאז הגעת המאמן הישראלי, פרה פונס (12) והמחליפים איבן טריצ'קובסקי (90+1) ורפא לופס (90+3) כבשו.

* בוריס קליימן ספג רביעייה בהפסדה של פאס יאנינה 4:2 בחוץ אצל העולה קיפיסיאס במחזור ה-14 בליגה היוונית. השתיים החליפו מקומות בעקבות התוצאה וכעת פאס יאנינה נועלת את הטבלה.

* סתיו נחמני פתח בהרכב סט. מירן והוחלף בדקה ה-69 בתיקו המאופס בבית מול מאת'רוול. מארק א'והרה החמיץ פנדל אחרי נגיעת יד בדקה ה-50 וסט. מירן איבדה את המקום השלישי בליגה הסקוטית להארטס שהדהימה את סלטיק עם 0:2 בחוץ.

* רז מאיר ישב על הספסל של ר.ק.ס ואלווייק ב-1:1 בחוץ מול אוטרכט. אקס מכבי חיפה, מיכיל קראמר, השווה בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וקידם את האורחת לפחות זמנית למקום ה-15 בליגה ההולנדית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי