גנדלמן וגנט הפסידו גם בליגה, אבו פאני ופרנצווארוש התקרבו לפסגה

play
הפסד שני העונה בליגה. עומרי גנדלמן | GettyImages, Isosport/MB Media
לא רק מול מכבי ת"א: גנדלמן וגנט שוב הפסידו, ברוז' נהנתה משני פנדלים 02:07

אחרי ההפסד למכבי תל אביב, הקשר שיחק חמש דקות ב-2:0 אצל קלאב ברוז'. אבו פאני היה מעורב בשער השני ב-0:2 על זלגרשג

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד למכבי תל אביב ואיבוד ראשות הבית בקונפרנס ליג, גנט חזרה לליגה הבלגית והפסידה היום (ראשון) גם שם – 2:0 בחוץ לקלאב ברוז'. עומרי גנדלמן נכנס בדקה ה-85, אחרי שחבריו נכנעו לשני פנדלים של איגור טיאגו הברזילאי (24 ו-41) והבלם איסמעאל קנדוס הורחק (40). ההפסד השני העונה בליגה מציב את גנט במקום השלישי ובמרחק 12 נקודות מאוניון סן ז'ילואז המוליכה, שניצחה בבית 0:1 את מכלן, אצלה יונס מלדה נותר על הספסל.

* מוחמד אבו פאני שיחק 80 דקות בניצחונה הביתי של פרנצווארוש 0:2 על זלגרשג במחזור ה-17 בליגה ההונגרית. כריסטיאן ליסטש כבש את הראשון של האלופה בדקה ה-51 ואיסמעאל עאנבה את השני (76) במהלך שהחל בקרן של אבו פאני. שבוע אחרי שהפסידה לה במשחק העונה, פרנצווארוש צימקה את הפער מפאקש בחזרה לנקודה ויצאה לפגרת חורף עד 3 בפברואר.

עומרי גנדלמן, שחקן גנט
הפסד שני העונה בליגה. עומרי גנדלמן | GettyImages, Isosport/MB Media

עוד בנושא

רז מאיר צפוי לעזוב את ואלבייק, באר שבע והפועל תל אביב גיששו "אצילי בדיחה. כל עוד הוא משחק באל עין, מתבזבזת עמדה של זר" בספרד מזכירים שבארסה עוקבת: "גלוך – סנסציה אמיתית בזלצבורג" בבלגרד מתלהבים מ'ויין רוני הסרבי', בכר מחכה לדרבי: "מוטיבציית שיא"

* יואב הופמייסטר השלים 90 דקות בקישור האחורי של קורונה קיילצה, שהפסידה 1:0 אצל האלופה ראקוב בגלל שער עצמי שתי דקות לסיום. קיילצה יוצאת לפגרת החורף כשהיא צמודה לקו האדום, הליגה הפולנית תתחדש ב-10 בפברואר.

* לידור כהן השלים 90 דקות בהפסד הביתי של טראט 2:1 לבנגקוק יונייטד, שהשיגה הכרעה בתוספת הזמן ומוליכה את הליגה התאילנדית ללא הפסדים. טראט במקום ה-13, שלוש נקודות מעל הקו האדום.

* זיו מורגן פתח בהרכב קלוז' והוחלף בתוספת הזמן, כשקבוצתו איבדה יתרון והפסידה 2:1 אצל שפשי. קלוז' ברצף היסטורי של שמונה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ולמרות זאת ניצבת במקום השני בליגה הרומנית – מרחק שמונה נקודות מסטיאווה המוליכה.

* דן גלזר נכנס בדקה ה-79 והיה שותף להפסדה של אופי כרתים 1:0 בסלוניקי מול אריס. הקבוצה מכרתים במקום השמיני בליגה היוונית וסופרת שישה משחקים ללא ניצחון.

* יגאל בקר פתח בשערה של זקאקיו, שהפסידה בביתה 4:1 לא.א.ל לימסול במחזור ה-15 בליגה הקפריסאית ונותרה במקום ה-11 עם 11 נקודות.

* אליאל פרץ שיחק מחצית כמחליף בהפסדה הביתי של אפולון לימסול 2:0 לנאה סלאמינה, וקבוצתו ירדה למקום השמיני בליגה הקפריסאית.

* אור דדיה לא נכלל בסגל של אברדין, שהפסידה 1:0 לריינג'רס בגמר גביע הליגה הסקוטי בהאמפדן פארק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי