ברק בכר: "הנהלת הכוכב האדום לא צריכה להציב לי אולטימטום"

במסיבת העיתונאים לפני הדרבי הגדול של בלגרד מול פרטיזן, אמר המאמן: "יודע שלא ניצחנו שם שבע שנים. לא שוחחתי עם נאתכו" (רביעי, 19:00, ספורט4)

(גודל טקסט)

המשחק הגדול ביותר בסרביה הולך ומתקרב. הדרבי הגדול של בלגרד בין פרטיזן לכוכב האדום אמור היה להיערך לפני כמעט שלושה חודשים, אלא שאז המחזור כולו בסרביה נדחה על רקע רצח סרבים בקוסובו, ועל כן הקרב הגדול בין שתי המדורגות הראשונות בטבלה ייערך מחר (רביעי, 19:00, ספורט4) ומדובר במפגש קריטי עבור שתי הקבוצות וגם עבור המאמן ברק בכר.

בסרביה מתחילת החודש מפמפמים בכלי התקשורת שהפסד בדרבי עשוי להוביל לסיום דרכו של בכר בכוכב האדום, על אף שמאז קבוצתו השלימה מהפך ועלתה לראשות הטבלה בזכות רצף ניצחונות מול שלוש מעידות של ביברס נאתכו וחבריו בארבעת המחזורים האחרונים. כרגע הפער ביניהן עומד על שתי נקודות, כך שפרטיזן יכולה לנצח בביתה ולשוב לפסגה, אבל גם למצוא את עצמה בפיגור של חמש נקודות ותהיה זו הכוכב האדום שתעשה צעד משמעותי אל עבר אליפות נוספת.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
משחק עונה ביום רביעי. ברק בכר | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

במסיבת העיתונאים לקראת הדרבי הראשון שלו בבלגרד, נשאל ברק בכר אם דיברו איתו על כך שרק ניצחון ישאיר אותו בתפקיד: "אף אחד לא צריך להציב לי אולטימטום, אני יודע עד כמה חשוב לנצח בדרבי".

אם שוחח עם ביברס נאתכו : "הוא שחקן של פרטיזן ולא דיברנו. כמובן שניתחנו אותם, מדובר בקבוצה טובה שהייתה ברצף ניצחונות וזה טבעי שהיא נעצרה. גם תוצאות העבר לא אומרות כלום, גם אם הכוכב האדום הייתה טובה יותר מפרטיזן בשנים האחרונות אין לכך משמעות ואנחנו מוכרחים להיות טובים יותר על הדשא מחר".

אם הכוכב האדום פייבוריטית: "במשחק כזה אין קבוצה פייבוריטית, בשביל לנצח צריך להראות על הדשא שאנחנו טובים יותר. אנחנו מאוד מכבדים את פרטיזן, שהיא יריבה ברמה גבוהה, ויודעים שעלינו להגיע בגישה נכונה. הכוכב לא ניצחה בדרבי בחוץ במשך שבע שנים וזה ברור עד כמה המשימה קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי