עומר אצילי חזר להרכב אל עין וכבש שער בכורה בליגה האמירתית

play
שער ראשון וכנראה לא אחרון באיחוד האמירויות. אצילי | אתר רשמי, אל עין
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.12 07:14

צפו: הישראלי, שפתח לראשונה מאז שהוחלף בזעם בגביע הליגה, הבקיע את הרביעי של קבוצתו מול חור פקאן אחרי שדהר כמעט חצי מגרש

(גודל טקסט)

עומר אצילי כבש היום (רביעי) שער בכורה בליגה האמירתית במדי אל עין. בדקה ה-65, שחקן ההתקפה העלה את קבוצתו ל-1:4 על חור פקאן, כשזו גם הייתה תוצאת הסיום. אצילי חזר להרכב הפותח והשלים 90 דקות אחרי שעלה מהספסל מול אל וואחדה לפני ארבעה ימים, בהמשך לתקרית התגובה הזועמת שלו לחילוף במשחק גביע הליגה נגד אל נאסר בשבוע שעבר. אקס מכבי חיפה קיבל מסירה מסופיאן רחימי ממש על קו מחצית המגרש ודהר לאחד על אחד מול השוער, וכמעט הצליח לבזבז את ההזדמנות כששחקן יריב גלש אליו מאחור, אבל בסופו של דבר הוא השתלט בחזרה ובעט פנימה בסיבוב מתוך הרחבה. עד כה הצליח הישראלי לכבוש פעמיים בגביע הליגה האמירתי ורשם שער נוסף בליגת האלופות של אסיה.

* שגיב יחזקאל ורמזי ספורי פתחו יחד ב-0:0 הביתי של אנטליאספור מול קסימפאשה בליגה הטורקית. יחזקאל הוחלף בדקה ה-69 וספורי 10 דקות לאחר מכן, כשקבוצתם במקום השביעי עם 24 נקודות אחרי 16 משחקים.

* יונס מלדה שיחק שש דקות כמחליף ב-0:3 הביתי של מכלן על סטנדרד ליאז'. קבוצתו התקדמה למקום התשיעי בליגה הבלגית עם 22 נקודות אחרי 19 מחזורים.

* ידין לוגסי פתח בהרכב סבאיל, שניצחה 0:6 את שמאקי בגביע האזרי, והוחלף בתום מחצית אחת. חברו לקבוצה, ניר ברדע, לא נכלל בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי