אל עין תלויה בעומר אצילי, אז למה רוצים להעיף את "הרומני"?

play
עומר אצילי עם שחקני אל עין | אתר רשמי, אל עין
הבעיטה החופשית המושלמת של רפאלוב, הריקוד של לברקוזן: צפו בשערי השבוע 02:28

באמירויות ממשיכים להתעלם ממוצאו, אבל הישראלי מוכיח מספרית את החשיבות שלו לקבוצה. ולמרות זאת, לא כולם מרוצים

(גודל טקסט)

עומר אצילי לקח בשתי ידיים הזדמנות נוספת לפתוח בהרכב אל עין, וכבש אתמול (רביעי) את שער הבכורה שלו בליגה האמירתית, אבל לא כל אוהדי הקבוצה מאבו דאבי מרוצים משחקן הכנף שממשיך להיות מוצג כ"רומני", למרות שהתרומה שלו מתבטאת היטב במספרים.

אצילי, שהשלים 90 דקות לראשונה במסגרת הליגה ובפעם השנייה בלבד במדי אל עין העונה, יצר 19 מצבי הבקעה בליגה – יותר מכל שחקן אחר בקבוצה, למרות שפתח בשישה משחקים מתוך 10 שבהם היה בסגל, כאשר בחמישה מתוכם הוחלף. למעשה, עם שער וארבעה בישולים, הוא מעורב בשער ליגה של אל עין כל 87 דקות בממוצע, כשעד כה שיחק 437 דקות בסך הכל.

"לקבוצה יש תלות מוחלטת בקאקו ובאצילי, זאת בעיה רצינית!", ניתח הפרשן סולטן אל עלי ברשת אתמול, והזכיר שחקן נוסף באל עין שמעורב בחמישה שערי ליגה עד כה.

"יא עיני, יא עומר, יא סלאם", נשמעו הצהלות בשידור כאשר אצילי מצא את הרשת, אלא שבזמן שאקס מכבי תל אביב ומכבי חיפה דהר כחצי מגרש עד שהבקיע, השדר קרא שוב ושוב "הרומני, הרומני", בהמשך להתעלמות באיחוד האמירויות ממוצאו הישראלי של אצילי, כשהקבוצה הציגה אותו כרומני כבר במעמד החתימה, בחסות הדרכון הזר שהוא מחזיק.

ובכל זאת, על אף היכולת הטובה והתרומה הסטטיסטית שלו לארבעה משבעת הניצחונות של אל עין בליגה, הדעות בקרב האוהדים חלוקות. "זה שאצילי שיחק 90 דקות היה המפתח לניצחון היום. הוא שיחק מצוין, אם היה לנו מוסר טוב מאחורי החלוצים, הוא היה מסיים עם שלושער", צייץ אחד מהם. אוהד אחר דווקא סימן את אצילי ואת אותו קאקו, וקרא "להעיף את השניים האלה בינואר ולהביא זרים אחרים במקומם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי