בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה: שער שני ברציפות לאצילי באל עין

ארבעה ימים אחרי שערו הראשון בליגה האמירתית, הישראלי שוב כבש והעלה את קבוצתו ליתרון בדרך ל-1:3 על אל באטאח. גם בשער הראשון היה מעורב. לידור כהן שוב כבש בתאילנד, 45 דקות לספורי בהפסד אנטליאספור (יחזקאל לא שותף)

(גודל טקסט)

אחרי תקופה לא פשוטה באמירויות, נדמה שעומר אצילי סוף סוף נכנס לעניינים במדי קבוצתו אל עין. ארבעה ימים אחרי שהבקיע את שערו הראשון בליגה האמירתית, היום (ראשון) הישראלי כבש שער נוסף ב-1:3 של קבוצתו במשחק החוץ מול אל באטאח. השער של הישראלי הגיע בדקה ה-47, כאשר בעיטה מדויקת שלו ברגל ימין לפינה הרחוקה קבעה 1:2.

אצילי היה מעורב גם בשער הראשון של קבוצתו, שאותה מאמן מאז החודש שעבר כוכב העבר הארגנטינאי הרנן קרספו. שחקן הכנף שהגיע ממכבי חיפה שלח בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה שפגעה בקורה ואז בשוער, החלוץ הטוגולזי קודג'ו לאבה דחק מתוך רחבת החמש את הריבאונד וקבע 0:1 בדקה ה-37. המארחת חזרה למשחק לפני המחצית, כאשר ארבע דקות לתוך תוספת הזמן סקו באבה כבש את שער השוויון הזמני. בדקה ה-65 אל עין עלתה ל-1:3 משער של קאקו הפרגוואי שקבע את תוצאת המשחק.

צפו בשער של אצילי

צפו בשער הראשון של אל עין, שהובקע אחרי הבעיטה של אצילי לקורה

* לידור כהן כבש את שערו השלישי העונה בליגה התאלינדית. הישראלי מצא את הרשת כבר בדקה ה-7 עבור טראט FC, אולם קבוצתו איבדה את היתרון וטחפה 5:1 מהדהד מלאפמון וורייר במסגרת המחזור ה-15. כהן וחבריו מדורגים במקום ה-14 מתוך 16.

* רמזי ספורי עלה מהספסל של אנטליאספור בדקה ה-46, אך לא הצליח למנוע מקבוצתו הפסד 2:1 לדמירספור. שגיב יחזקאל בילה את 90 הדקות על הספסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי