"לא ייאמן שמאשימים רק את ברק בכר בכישלון של הכוכב האדום"

play
ברק בכר | עיבוד תמונה, רויטרס
צפו: נאתכו כבש - ושלח את בכר הביתה. 1:2 לפרטיזן על הכוכב האדום בדרבי 03:44

בסרביה ממשיכים לנתח חצי עונה נוראית של הקבוצה: "בכר פוטר כי היה אשם, אבל הוא לא היחיד. הוא לא זה שהביא את הרכש הכושל"

(גודל טקסט)

הדי פיטוריו של ברק בכר מהכוכב האדום בלגרד עדיין נשמעים בסרביה, בטח כשהליגה בפגרה ועכשיו יש זמן לסיכומי ביניים. היום (שלישי) הפובליציסט ולדימיר גרביץ' ניגש לעניין והוא טוען: "בכר אשם, אבל הוא לא היחיד".

בטור שלו ב-srpskainfo כתב גרביץ': "הכוכב האדום הכריזו שהם הולכים לעונה היסטורית, אבל קרסו כמו מגדל קלפים. עם נקודה אחת בלבד בליגת האלופות, המועדון קיבל קריאת השכמה וחזר למציאות".

הפרשן המשיך: "בכוכב דיברו על 'אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה של המועדון', אבל אחרי חצי עונה דווקא פרטיזן ראשונה בטבלה. בכר שילם במשרה שלו ובואו נהיה כנים: הוא אשם בכך שהקבוצה לא בפסגה ולא הצליחה להתחרות ביאנג בויז על המקום השלישי בליגת האלופות. אבל הוא לא האשם היחידי".

גרביץ' הפנה אצבע מאשימה בעיקר למנכ"ל הכוכב האדום, זבזדאן טרזיץ', שהיה כדורגלן בעבר ומעורב בנושאים מקצועיים: "מי הביא את שחקני הרכש הכושלים? מי שילם עליהם? בטח לא בכר. מובן שכולם ציפו שהמאמן ישלם על התוצאות הרעות ויפוטר, ככה הדברים עובדים, אבל זה פשוט לא ייאמן שמאשימים רק אותו".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
ברק בכר | GettyImages, Eurasia Sport Images

עוד כתב גרביץ': "כל כך הרבה שחקני חיזוק הגיעו, טרזיץ' וראשי המועדון היללו אותם כאילו הם עומדים להלך אימים לא רק על הליגה הסרבית, אלא על כל אירופה. ועכשיו, כבר באמצע העונה, האוהדים רוצים שחצי מהם יעופו הביתה. אבל לא רק הם. טרזיץ' אמר פעם שבעונה הראשונה שהכוכב האדום לא תזכה באליפות, הוא יילך הביתה. כנראה שבגלל זה ברשתות החברתיות יש היום אוהדים של הכוכב שכותבים שהם מקווים שפרטיזן תזכה באליפות. זה המקום אליו טרזיץ' הביא את המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי