ייאלץ לעבור מדינה לבדו? הדרמה בחייו האישיים של אוסקר גלוך

במקביל לדיווחים על מעבר לליגה בכירה, כוכב זלצבורג ונבחרת ישראל סיים את מערכת היחסים שלו עם מרום איפרגן וחזר לשוק הרווקים

(גודל טקסט)

על פי דיווח של העיתונאית והמגישה לירון שרון בתוכנית "מחוץ לקווים" שמשודרת בוואלה, אוסקר גלוך שוב רווק. כוכב נבחרת ישראל ורד בול זלצבורג בסך הכל בן 19, אבל בשנה האחרונה הוא היה תפוס חזק וטיפח זוגיות עם מרום איפרגן שחיה על הקו בין אוסטריה לישראל.

אוסקר גלוך, מרום איפרגן
אוסקר גלוך, מרום איפרגן | מסך, אינסטגרם

בחודש שעבר חגגה איפרגן יום הולדת 18, אך ברכה מבן הזוג לא הצלחנו לאתר. גלוך, שהיה רגיל להגיב על כל פוסט שהיא מעלה, הוריד הילוך בנושא הזה. מנגד, מרום העלתה הילוך בקריירת הדוגמנות שלה והיא משתפת שלל תמונות פוטוגניות, אלא שאוסקר שבדרך כלל מרעיף מחמאות, שומר על שתיקה.

יש לציין כי הם עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה באינסטגרם, כך שאי אפשר לפסול קאמבק, אבל על פי מקורבים לשניים, הם כבר לא ביחד ואתם יודעים איך זה בסוף שנת 2023 – הרשתות החברתיות לא משקרות.

האהבה פורחת. מרום איפרגן, אוסקר גלוך
מרום איפרגן, זוגתו לשעבר של אוסקר גלוך | מסך, אינסטגרם

כידוע, גלוך הפך העונה לאחד השחקנים המובילים בזלצבורג, כאשר במאזנו ארבעה שערי ליגה, שני גולים בליגת האלופות וישנם לא מעט דיווחים על מעבר לליגה גדולה יותר כבר בקיץ הקרוב. ומי יודע, אולי עד אז הוא לא יהיה לבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי