"ברק בכר לא הגיע לכוכב האדום מאיטליה או צרפת, אלא מישראל"

ננאד ללאטוביץ' שוב ביקר את המאמן שניצח אותו בקלות ופוטר לאחר מספר ימים: "גם אם אבא שלי יאמן שם הוא יזכה עם הכוכב האדום באליפות. מכירים ישראלי שמשפיע בכדורגל האירופי?"

(גודל טקסט)

כאשר ננאד ללאטוביץ', שחקן ומאמן הכוכב האדום בלגרד, נשאל על ברק בכר בתחילת העונה, עוד הרבה לפני שהישראלי פוטר, הוא טען "יכולים לומר שאני מקנא, אבל בכר לא מצדיק את הגעתו לכוכב האדום בלגרד".

כעת, כשבועיים אחרי הפרידה מהישראלי וכאשר ללאטוביץ' עצמו חזר לסרביה בנובמבר בתור מאמן ספרטק סובוטיצה – והובס על ידי בכר והכוכב 4:1 ימים ספורים לפני הפיטורים – הוא נשאל פעם נוספת על מינוי הישראלי ופיטוריו בעקבות ההפסד הדרבי ואיבוד הפסגה בסרביה פעם נוספת.

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
משחק עונה ביום רביעי. ברק בכר | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

"אני מופתע שפרטיזן סיימה כאלופת החורף, כנראה כמו כל סרביה. זה ממש לא בגלל שאני מזלזל בפרטיזן, היא קבוצה איכותית גם כן והמאמן שלה עושה עבודה מעולה, עובדה שהוא ניצח את הכוכב האדום, אבל אני ציפיתי שהכוכב האדום תהיה במקום הראשון עכשיו. זה לא משנה מי יאמן את הכוכב האדום בחצי העונה שנשארה, זה גם יכול להיות אבא שלי – הוא יזכה באליפות. לכוכב האדום יש את הסגל הכי עמוק, הכי הרבה כסף וזה בכלל לא משנה מי יאמן אותה, באליפות הכוכב האדום תזכה. למרות זאת, כרגע פרטיזן קבוצה טובה יותר".

כאשר התבקש להתייחס לבכר, אמר: "אני מכבד אותו, אבל הוא לא הגיע מאיטליה או מצרפת…אלא מישראל. אתם מכירים ישראלי אחד שמשפיע על קבוצה משמעותית באירופה? הכוכב התאהבה בו כאשר אימן בישראל והקבוצה באמת נראתה מצוין בטרום העונה, אבל זה לא היה ריאלי, הוא הביס יריבות עייפות. הוא אולי ניצח משחקים, אבל היכולת לא הייתה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי