"ברק בכר מאמן קר, הוא לא היה מודע לגודל של הכוכב האדום בלגרד"

play
סיבות להתעודד? תלוי את מי שואלים. בכר | רויטרס
לפני הדרבי, בכר, גלזר והכוכב האדום בלגרד חגגו ניצחון שישי רצוף עם 1:4 01:29

שחקן האלופה הסרבית מילאן רודיץ' ביקר את מאמנו לשעבר: "המעיט בערכה של הליגה, חשב שהיא חלשה יותר ובקושי דיבר עם השחקנים. הוא לא הראה רגשות"

(גודל טקסט)

שבועיים וחצי חלפו מאז פוטר ברק בכר מהכוכב האדום בלגרד, והאלופה הסרבית מתרגלת לחיים תחת מחליפו ולאדן מילוייביץ'. שחקן הקבוצה מילאן רודיץ' סיפר היום (שבת) על השינויים בעמדת המאמן בשנים האחרונות וסיפר: "לא היתה לי בעיה עם בכר, אבל מן הסתם זה לא הסתדר לנו. מסתבר שאנחנו מעדיפים מאמנים חמים שמראים רגשות כמו דיאן סטנקוביץ', ולא קרים כמו בכר".

רודיץ' נשאל על שיתוף הפעולה עם הישראלי ואמר: "זה עדיין טרי, אני לא יכול להגיד עליו שום דבר רע מבחינה אישית. אבל היה נראה לי שהוא לא ממש אימן, הוא לא היה מודע לגודל המועדון הזה. הוא גם המעיט בערכה של הליגה, הוא חשב שהיא חלשה יותר. זה לא קל לשחק כאן, בעיקר כשמזג האוויר לא טוב, במגרשים כאלה".

שחקן ההגנה נשאל האם זה נכון שבכר כלל לא העביר זמן עם השחקנים, ואמר: "שמעתי סיפורים שהוא לא צפה באימונים וישב במשרד שלו, אבל זה לא נכון. הוא נכח בכל אימון וראה הכל. עם זאת, רוב העבודה נעשתה על ידי העוזרים שלו, אבל ככה עובדת המערכת. הוא לא דיבר הרבה עם השחקנים, אבל זו הדרך שלו וכך הוא חושב שצריך לעשות. כשהוא רק הגיע עוא דיבר עם כולם, אבל לאחר מכן לא שוחח איתי באופן מקיף. זה האופי שלו – הוא לא הראה רגשות, והגישה הזו הביאה לו תוצאות במקומות אחרים. לא כאן".

ברק בכר מאמן הכוכב האדום בלגרד
משחק עונה ביום רביעי. ברק בכר | אתר רשמי, הכוכב האדום בלגרד

רודיץ', שנמצא במועדון מאז 2017, הוסיף ואמר: "היינו די מבולבלים למשך תקופה ארוכה, כולנו הסתכלנו אחד על השני, גם המאמן, וחיפשנו פתרונות, השיטה הכי טובה, ההרכב הכי טוב. בהתחלה הכל נראה טוב, אבל אחר כך זה פסק. לא היו לנו בעיות גדולות בחדר ההלבשה, אבל היתה חסרה הרוח המפורסמת של הקבוצה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי