"השמחה בלב לא שלמה": המסע המדהים של רן בן שמעון

play
סיפור הצלחה. בן שמעון | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1 05:57

עם 23 נקודות מ-27 אפשריות, המאמן הישראלי הזניק את א.א.ק לרנקה מהמקום השמיני למאבקי הצמרת בקפריסין. לצד ההצלחה והסיפוק מההתקדמות, הוא לא שוכח את מה שקורה בבית: "לא תהיה שמחה אמיתית אצל אף ישראלי עד שכל החטופים יחזרו"

(גודל טקסט)

רן בן שמעון הוא בחור אופטימי, כל שכן כשמדובר בספורט. תמיד יאמין בניצחון, תמיד יראה את חצי הכוס המלאה. אבל ספק אם בתסריטים הכי חיוביים הוא יכול היה לצפות לתקופה כזו מוצלחת בא.א.ק לרנקה. אחרי הניצחון אמש (שישי) בחוץ באחד האיצטדיונים הכי ביתיים באי השכן על נאה סלמיס פמאגוסטה, המאמן הישראלי ניצב הבוקר לפחות זמנית במקום השלישי – 6 נקודות בלבד מהמוליכה אפואל ניקוסיה, שהפסידה אמש במקביל במפתיע לקבוצת התחתית אתניקוס אחנס. ב-5 בפברואר, כשאצלנו תארח מכבי חיפה את מכבי תל אביב למשחק עונה נוסף, יפגוש בן שמעון את אפואל ועד אז ירצה להמשיך במסע הקסם שלו עם א.א.ק אליה חזר לקדנציה שנייה.

הוא קיבל את א.א.ק במקום השמיני עם 13 נקודות מ-10 מחזורים. במשחק הראשון שלו אחרי המינוי עוד צפה מהיציע. א.א.ק ניצחה ויצאה לדרך מרשימה במיוחד. בתשעת המחזורים שהוא מאמן את הקבוצה היא ניצחה בשבעה משחקים, סיימה פעמיים בתיקו וספגה רק שני שערים. 23 נקודות לקח בן שמעון מתוך 27 אפשריות מה שהוביל כאמור לטיפוס בטבלה עד המקום השלישי.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון | לירון מולדובן

בן שמעון הוא איש של דרך ותהליכים. אחד שמדגיש שהוא אוהב ליהנות גם מהמסע ולא רק מהיעד. הוא ינסה להמשיך בקצב המרשים הזה ואליפות היא אף פעם לא מילה שאסורה בשימוש אצלו. הבוקר סיפר המאמן לוואלה! ספורט: "המועדון בקו עלייה וההתקדמות מדהימה. יש אנרגיה טובה, צניעות והמשך תהליך למידה. כל האלמנטים שחשובים כדי להצליח".

אבל כישראלי המתגורר כרגע מחוץ לארץ, בן שמעון לא שכח גם הבוקר לדבר על מה שכואב לכולנו. "השמחה כאן גדולה ועם כל זאת לא תהיה שמחה אמיתית בליבו של אף ישראלי עד שכל החטופים יחזרו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי