זוארץ פנה למנכ"ל ההתאחדות הטורקית: "אין גורם שלא מעורב בסיפור הזה"

play
שגיב יחזקאל חותם על החוזה | אתר רשמי, אנטליאספור
השער של שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור מול טרבזונספור והמחווה לחטופים 00:31

יו"ר ההתאחדות, שהגיע אמש לאירוע של פיפ"א בלונדון, מנסה לסייע. מדר, קארצב וספורי עדכנו שכרגע, הם ממשיכים להתנהל כרגיל

(גודל טקסט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, שהגיע אמש (ראשון) ללונדון לאירוע של פיפ"א, קיים הבוקר שיחות עם רמזי ספורי, עדן קארצב והכדורגלנית מריאן עווד המשחקת אף היא בטורקיה והציע להם כל עזרה, במקרה הצורך. השלושה עידכנו כי הם מתכוונים להגיע לאימונים של הקבוצות שלהם כרגיל ובהמשך יעדכנו על מצבם, אם יהיה צורך.

זוארץ אף שוחח עם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל הטורקית וביקש את התערבותו והשפעתו לטובת יחזקאל. כמו כן, הימצאותו של זוארץ באנגליה במהלך כנס של פיפא" מאפשרת לו לשוחח עם גורמים בכירים בהתאחדות הכדורגל העולמית על מנת לסייע ליחזקאל.

"אין גורם שלא נמצא בסיפור הזה, כולל הבכירים ביותר בישראל וכמובן בכדורגל העולמי", אמר יו"ר ההתאחדות הישראלית לוואלה. "אנחנו בהמתנה לדיון המשפטי בטורקיה ומשם נמשיך".

שגיב יחזקאל חוגג שער
פרשה שחצתה מזמן את גבולות הספורט. יחזקאל | צילום מסך, ספורט1

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

ההשוואה בין שגיב יחזקאל לעטאא ג'אבר: "חפשו את ההבדלים" הפוליטיקאים הישראלים על פרשת יחזקאל: "ארדואן אנטישמי". "להחזיר את קארצב ומדר" יחזקאל טען: "רוצה שהמלחמה תיגמר, בגלל זה עשיתי את המחווה" במשרד החוץ תכננו להוציא את שגיב יחזקאל מטורקיה – אך אז נעצר הכל בגלל חגיגת השער: שגיב יחזקאל נעצר ונלקח לחקירה במשטרה איחד את העם: הכדורגל הישראלי עומד מאחורי שגיב יחזקאל אם יסיים דרכו בטורקיה: הפועל באר שבע תפעל להחזיר את שגיב יחזקאל שגיב יחזקאל הושעה מאנטליאספור, הנשיא: "חוזהו יבוטל" מחווה לחטופים על אדמת טורקיה: יחזקאל כבש מבישול של ספורי

כידוע, יחזקאל וספורי משחקים יחדיו באנטליאספור, אך בטורקיה יש מספר ספורטאים ישראלים נוספים. עדן קארצב מיעט לקבל לאחרונה דקות באיסטנבול בשאקשהיר, ים מדר שחקן רוטציה חשוב בפנרבחצ'ה של שרונאס יאסיקביצ'יוס, וכדורגלנית נבחרת הנשים של ישראל מריאן עווד משחקת בפומגט אנקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי