יחזקאל יורשע בפילוג הציבור? "לעורכי דין אין מה לעשות נגד זה"

play
ארבעה שערים ושני בישולים מאז המעבר. שגיב יחזקאל | אתר רשמי, אנטליאספור
צפו בסערה: שגיב יחזקאל הבקיע, הקדיש את השער לחטופים והושעה מקבוצתו 01:55

גורם משפטי בטורקיה העריך בשיחה עם וואלה!: "יגרשו אותו על בסיס סיום החוזה בקבוצה. ברור שזו פרובוקציה מתוכננת"

(גודל טקסט)

חגיגת השער במחווה לציון 100 ימים לחטיפת השבויים הישראלים בעזה הכניסה את שגיב יחזקאל לסערה דיפלומטית. לאחר לילה בתחנת המשטרה, הבוקר (שני) יתייצב שחקנה של אנטליאספור בפני שופט. גורמים דיפלומטיים בישראל מפעילים לחצים כבדים במשטרה לשחררו, כשהתקווה היא שהדבר יעזור והכדורגלן ישוב מטורקיה לארץ ביממה הקרובה.

גורם משפטי בטורקיה אמר הבוקר לוואלה! כי "המהלך של יחזקאל לא מובן ולא ברור למה הוא עשה אותו, אבל ברור שהוא תכנן אותו מראש, שהרי את הכתובת על התחבושת הוא כתב לפני הגול ולא אחריו וברור שהוא הבין שהוא עלול לשאת בתוצאות. לא סתם מפגינים כך רגשות מול מיליוני צופים במדינה מוסלמית בה הוא מועסק, שכל התקשורת בה היא פרו-פלסטינית. אז ברור ומובן שזה נתפס כפרובוקציה".

עם זאת, להערכת אותו גורם, הסערה תחלוף תוך זמן קצר: "לפי הדיווחים הוא הרי איבד את החוזה שלו עם הקבוצה ואין לו עבודה בטורקיה, אז אפשר יהיה לגרש אותו על בסיס זה. העבירה המיוחסת עלולה להיות 'מעשה המפלג את הציבור', שזו עבירה חדשה יחסית, בת כמה שנים, ותובעים משתמשים בזה יותר ויותר. לעורכי דין אין הרבה מה לעשות כנגד אישום כזה".

שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור
שגיב יחזקאל שחקן אנטליאספור | אתר רשמי, אנטליאספור

עוד בנושא

יחזקאל טען: "רוצה שהמלחמה תיגמר, בגלל זה עשיתי את המחווה" זוארץ פנה למנכ"ל ההתאחדות הטורקית: "אין גורם שלא מעורב בסיפור הזה" ההשוואה בין שגיב יחזקאל לעטאא ג'אבר: "חפשו את ההבדלים"

גורמים רשמיים בישראל שומרים על פרופיל נמוך ולא מתבטאים בפרשה, מאשרים שיודעים שהוא במעצר ולא מעבר לכך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי